אהלן,
ראשית אומר כי בשנים האחרונות (מפה לשם לא מעט) אני עצלן לא קטן בכל האמור לשיטוטים וביקורי יבואנים (עבודה, החיים וכל הג'אז הזה..). רצה המקרה וקבעתי לאסוף פריט קטנטן משמעון ממאסטרו צפון הממוקם בדלית אל כרמל (אני חיפאי). לא תכננתי (ושמעון לא נערך) לבוא לסשן האזנה וממילא אין לי כוונות רכישה בטווח הקרוב. הדינמיקה הטבעית עשתה את שלה וחיש קל הוזמנתי להאזין לצמד German Physiks HRS130.
הרמקולים שודכו למגבר משולב - Symphonic Line RG-10 MK 5S Reference, דאק – CEC DA5 ושרת מוסיקה של Innuos (לא סגור על הדגם).
יש לי חיבה מיוחדת לרמקולי omnidirectional ויש לכך זיקה ישירה לדפוס ההאזנה ההיפראקטיבי והחברתי שלי – בד"כ אני לא נטוע בסוויט ספוט אלא מסתובב all over the place. כך גם בני ביתי שלשמחתי אוהבים מוסיקה ומהווים חלק מהעניין. בתרגום למונחי אודיו, יש לי העדפה גדולה לרמקולים ששומרים על טונליות off-axis , ואם זה גם בציר האנכי אז בכלל חגיגה. גם רמקולים מבוססי ליין-סורס עושים לי את זה.
מפה לשם, האזנו לכמה טראקים של ג'ז וקצת Nils Lofgern Band ששמעון שלף, וקינחנו בהרעשה כבדה יותר (מטעמי) של הרכב הפרוג-מטאל Animals As Leaders. החברה הסופר מוכשרים האלה כנראה כיוונו לענות על השאלה "אילו מכונות יריה היו מוסיקליות ומוקלטות היטב, איך זה היה נשמע?" והדינמיקה מקריסת המידבס שלהם מאתגרת הרבה רמקולים – לא במקרה הזה...
הרמקולים נשמעו נפלא לטעמי, ראבאק, אני לא חזק בתיאורים האלה אז אומר רק שמהבחינה של במה פרוסה להפליא ושל תחושת "היעלמות" הם מגשימים לחלוטין את הקלישאות המקובלות לגבי הבחירה התכנונית הזו (אומני). במיוחד כלי הנשיפה נשמעו מרחפים ומהפנטים.
בדקות הראשונות נשאבתי לשעשוע מעט דבילי של שינוי נקודת ההאזנה בכל הצירים והתפעלות מהקונסיסטנטיות של מה שאני שומע. נקודות נוספות, שלהן פחות ציפיתי:
הדרייבר הקוני העליון הוא חתיכת הברקה ונותן הרגשה של דרייבר פול-ריינג' רק איכשהו הרבה יותר מדויק.
הבס מצוין, הדוק ומגיע די נמוך ובעצם, אחרי שנרגעתי והתרגלתי לקטע השונה שלהם, הגעתי למסקנה שהרמקולים האלה הם אול-ראונדרים לכל דבר. עוד תובנה ברמה של חצי ניחוש – הם (יחסית) "קלים על החדר".
אז הגעתי לחמש דקות ונשארתי כשעתים, תודה רבה לשמעון על האזנה מרתקת ושיחה לא פחות.
ממליץ מאוד לבוא לשמוע סטאפ משובח ומיוחד.
רועי
ראשית אומר כי בשנים האחרונות (מפה לשם לא מעט) אני עצלן לא קטן בכל האמור לשיטוטים וביקורי יבואנים (עבודה, החיים וכל הג'אז הזה..). רצה המקרה וקבעתי לאסוף פריט קטנטן משמעון ממאסטרו צפון הממוקם בדלית אל כרמל (אני חיפאי). לא תכננתי (ושמעון לא נערך) לבוא לסשן האזנה וממילא אין לי כוונות רכישה בטווח הקרוב. הדינמיקה הטבעית עשתה את שלה וחיש קל הוזמנתי להאזין לצמד German Physiks HRS130.
הרמקולים שודכו למגבר משולב - Symphonic Line RG-10 MK 5S Reference, דאק – CEC DA5 ושרת מוסיקה של Innuos (לא סגור על הדגם).
יש לי חיבה מיוחדת לרמקולי omnidirectional ויש לכך זיקה ישירה לדפוס ההאזנה ההיפראקטיבי והחברתי שלי – בד"כ אני לא נטוע בסוויט ספוט אלא מסתובב all over the place. כך גם בני ביתי שלשמחתי אוהבים מוסיקה ומהווים חלק מהעניין. בתרגום למונחי אודיו, יש לי העדפה גדולה לרמקולים ששומרים על טונליות off-axis , ואם זה גם בציר האנכי אז בכלל חגיגה. גם רמקולים מבוססי ליין-סורס עושים לי את זה.
מפה לשם, האזנו לכמה טראקים של ג'ז וקצת Nils Lofgern Band ששמעון שלף, וקינחנו בהרעשה כבדה יותר (מטעמי) של הרכב הפרוג-מטאל Animals As Leaders. החברה הסופר מוכשרים האלה כנראה כיוונו לענות על השאלה "אילו מכונות יריה היו מוסיקליות ומוקלטות היטב, איך זה היה נשמע?" והדינמיקה מקריסת המידבס שלהם מאתגרת הרבה רמקולים – לא במקרה הזה...
הרמקולים נשמעו נפלא לטעמי, ראבאק, אני לא חזק בתיאורים האלה אז אומר רק שמהבחינה של במה פרוסה להפליא ושל תחושת "היעלמות" הם מגשימים לחלוטין את הקלישאות המקובלות לגבי הבחירה התכנונית הזו (אומני). במיוחד כלי הנשיפה נשמעו מרחפים ומהפנטים.
בדקות הראשונות נשאבתי לשעשוע מעט דבילי של שינוי נקודת ההאזנה בכל הצירים והתפעלות מהקונסיסטנטיות של מה שאני שומע. נקודות נוספות, שלהן פחות ציפיתי:
הדרייבר הקוני העליון הוא חתיכת הברקה ונותן הרגשה של דרייבר פול-ריינג' רק איכשהו הרבה יותר מדויק.
הבס מצוין, הדוק ומגיע די נמוך ובעצם, אחרי שנרגעתי והתרגלתי לקטע השונה שלהם, הגעתי למסקנה שהרמקולים האלה הם אול-ראונדרים לכל דבר. עוד תובנה ברמה של חצי ניחוש – הם (יחסית) "קלים על החדר".
אז הגעתי לחמש דקות ונשארתי כשעתים, תודה רבה לשמעון על האזנה מרתקת ושיחה לא פחות.
ממליץ מאוד לבוא לשמוע סטאפ משובח ומיוחד.
רועי