ביקור אצל עמיר (AK1)
לא פשוט עבורי לתאם בזמן האחרון עם מכרים וחברים, עבודה, מעבר דירה, ילדים - משפחה, חיים וכו...
את המערכת של עמיר רציתי מאווווד לחוות - אצל עמיר לא שומעים או מקשיבים אלא חווים חוויה.
עם עמיר תאמתי מראש למחר (יום ד) - אך הסקרנות בהחלט השתלטה עלי, דבר שהוביל לכך שניפגש קודם כן - היום (יום ג) התבטלה לי פגישה בצהרי היום בענייני העבודה, פגישה אחרת הזזתי והחלטתי ספונטנית לעניין את עמיר בביקורי החפוז...
עמיר כמובן עם נימוסיו ואדיבותו בהחלט נענה לחיוב, דבר ששמח אותי עד מאוד.
המערכת של עמיר אותי באופן אישי מאוד מעניינת מכיון שעמיר מאוד מעריך את תצורת העבודה וההגשה להקלטה רב ערוצית, אנוכי בדומה ל-עמיר בהחלט מוקיר ונהנה ממוזיקה שהוקלטה ברב ערוצי גם כן (ופסי קול עבור קולנוע כמובן) ודו ערוצי באותו משקל (לפחות עבורי), על כן המערכת שלי מכוונת גם כן לשני היקומים הנל.
את עמיר יצא לי לפגוש לראשונה במפגש הראשון של האגודה, שם החלפנו כמה מילים (הוא בטוח לא זוכר) וכמובן אני כמו רבים מהופנטים מכתביו הרבים.
קבענו ספונטנית כאמור לצהריי היום ולאחר שתאמנו סופית - הגעתי!
את פניי עמיר קבל בחיוך ובנעימות רבה, עמיר איש מקסים, צנוע ואדיב, זכיתי להכנסת אורחים כמו האיש בנימוסין ובאדיבות, לא פחות.
המערכת של עמיר היא היא מערכת "אטרקציה",
אין לעמיר מערכת "סטנדרטית" AKA פטפון/סידי אלקטרוניקה וזוג רמקולים, אצל עמיר יש מערכת המחולקת ל 4 חזיתות שווים במשקלם בהשלמת מעטפת "אין סופית", הרושם והאימפקט הראשוני בחדרו הייעודי של עמיר, כאשר נכנסתי, כבר הכניס אותי לתחושת סחף וסקרנות אדירה מהתוצאה.
התחלנו עם : Pink Floyd: "Dark Side of the Moon" SACD 5.1, Speak to Me + Time + Money.
פיזור הכלים, ובעצם כל ההקלטה האלקטרונית המשובחת המאפיינת את יצירת המופת של הלהקה, הרגישה לי למה האלבום הנל ככ משובח, כל כלי, כל צליל, כל פיפס הורגש הושמע עוטף ו"יורה" מכל 4 החזיתות - ימין, שמאל (מרכז בינהם) וימין אחורי ושמאל אחורי.
משם עברנו לבחירתי ל: Patricia Barber: Verse, SACD 2.0, The Moon + Lost in Love
פה שמענו רק את הקדמיים של עמיר.
פטרישה נשמע ברורה, מפוקסת, גוון נעים ומעודן מאוד, ניתן היה לחוש את השקט, את הלהקה שאיתה, פרזנטציה באמת מעולה!.
עמיר הסביר מעט על היתרונות של רב ערוצי והדגים זאת היטב עם: Stravinsky: L'Histoire du Soldat with Paavo Järvi SACD 5.0/2.0 האיזון והיתרונות של שתי החזיתות מאחור הייתה בהחלט מורגשת ונתנה את תחושת הספייס וה 3d סאונד שמעט הייתה חסרה בדו ערוצי.
ההפרדה הזו - כאשר היא מוגשת כך מבינים ופשוט מתאהבים במוזיקה רב ערוצית!
כאשר אמרתי 4 חזיתות - לא לחינם ציינתי זאת, מפני שכל חזית מקבל הפרדה טוטלית מופרדת מאחיותייה עם רמת פירוט גבוהה במיוחד, עמיר המחיש לי זאת היטב עם: Bach: Toccata with Power Biggs SACD 4.0 הקלטה מקסימה עם ארבעה אורגאנים מארבעת הצדדים בכנסייה, כאשר המאזין עומד במרכז בינהם, ומקבל אימפקט מכל כיוון, מדהים !
המשכנו עם West Side Story with Bernstein, SACD 5.0 הקלטה "צבעונית" לא היה ברור אך מוקמו המיקרופונים שדרכם הוקלט ההקלטה, אך התוצאה הייתה מעניינת ועשירה מאוד.
משם המשכנו ל: Loa Angeles Guitar Quartet, SACD 5.0/2.0
פה עמיר המחיש בהחלט את היתרון הרב ערוצי על הדו ערוצי הקלאסי - קטע מקסים בהם נשמעות 4 גיטרות שמנגנות במעין דיאלוג אחת עם השנייה וכן הלאה...
מעבר לדו ערוצי - פשוט מיזג את ארבעתן ונוצרה לי תחושה של defuse ופחות ריאליזם ותחושה של דיאלוג - בעצם לא הייתה שם בכלל אל מול אותו קטע דרך 4 החזיתות.
עצרנו לדיון מעניין שהתפתח על Multi CH אנאלוגי.
ועל יכולות ה oppo.
המשכנו לעוד קטע קטן של: Ella [Fitzgerald] Sings Broadway
וסיימנו עם: Oscar Peterson: We Get Requests, You Look Good to Me, K2HD CD
שלישיית ג'אז - (פסנתר, קונטראבאס עם הרבה נוכחות ותופים)
וקטע פסנתר מקסים של:
Chopin: Polonaise No. 14 with Nikolai Demidenko
הפסנתרן ניגן רק בקלידי הביניים והגבוהים ללא האוקטבות הנמוכות, פשוט סאונד מתקתק ומלטף. ..
עמיר נהניתי בהחלט
ביקור שבהחלט לא אשכח.
קבענו שנית כאשר השינוי הקטן שדברת יתרחש, ברור שאגיע !
ערב טוב לכולם.
לא פשוט עבורי לתאם בזמן האחרון עם מכרים וחברים, עבודה, מעבר דירה, ילדים - משפחה, חיים וכו...
את המערכת של עמיר רציתי מאווווד לחוות - אצל עמיר לא שומעים או מקשיבים אלא חווים חוויה.
עם עמיר תאמתי מראש למחר (יום ד) - אך הסקרנות בהחלט השתלטה עלי, דבר שהוביל לכך שניפגש קודם כן - היום (יום ג) התבטלה לי פגישה בצהרי היום בענייני העבודה, פגישה אחרת הזזתי והחלטתי ספונטנית לעניין את עמיר בביקורי החפוז...
עמיר כמובן עם נימוסיו ואדיבותו בהחלט נענה לחיוב, דבר ששמח אותי עד מאוד.
המערכת של עמיר אותי באופן אישי מאוד מעניינת מכיון שעמיר מאוד מעריך את תצורת העבודה וההגשה להקלטה רב ערוצית, אנוכי בדומה ל-עמיר בהחלט מוקיר ונהנה ממוזיקה שהוקלטה ברב ערוצי גם כן (ופסי קול עבור קולנוע כמובן) ודו ערוצי באותו משקל (לפחות עבורי), על כן המערכת שלי מכוונת גם כן לשני היקומים הנל.
את עמיר יצא לי לפגוש לראשונה במפגש הראשון של האגודה, שם החלפנו כמה מילים (הוא בטוח לא זוכר) וכמובן אני כמו רבים מהופנטים מכתביו הרבים.
קבענו ספונטנית כאמור לצהריי היום ולאחר שתאמנו סופית - הגעתי!
את פניי עמיר קבל בחיוך ובנעימות רבה, עמיר איש מקסים, צנוע ואדיב, זכיתי להכנסת אורחים כמו האיש בנימוסין ובאדיבות, לא פחות.
המערכת של עמיר היא היא מערכת "אטרקציה",
אין לעמיר מערכת "סטנדרטית" AKA פטפון/סידי אלקטרוניקה וזוג רמקולים, אצל עמיר יש מערכת המחולקת ל 4 חזיתות שווים במשקלם בהשלמת מעטפת "אין סופית", הרושם והאימפקט הראשוני בחדרו הייעודי של עמיר, כאשר נכנסתי, כבר הכניס אותי לתחושת סחף וסקרנות אדירה מהתוצאה.
התחלנו עם : Pink Floyd: "Dark Side of the Moon" SACD 5.1, Speak to Me + Time + Money.
פיזור הכלים, ובעצם כל ההקלטה האלקטרונית המשובחת המאפיינת את יצירת המופת של הלהקה, הרגישה לי למה האלבום הנל ככ משובח, כל כלי, כל צליל, כל פיפס הורגש הושמע עוטף ו"יורה" מכל 4 החזיתות - ימין, שמאל (מרכז בינהם) וימין אחורי ושמאל אחורי.
משם עברנו לבחירתי ל: Patricia Barber: Verse, SACD 2.0, The Moon + Lost in Love
פה שמענו רק את הקדמיים של עמיר.
פטרישה נשמע ברורה, מפוקסת, גוון נעים ומעודן מאוד, ניתן היה לחוש את השקט, את הלהקה שאיתה, פרזנטציה באמת מעולה!.
עמיר הסביר מעט על היתרונות של רב ערוצי והדגים זאת היטב עם: Stravinsky: L'Histoire du Soldat with Paavo Järvi SACD 5.0/2.0 האיזון והיתרונות של שתי החזיתות מאחור הייתה בהחלט מורגשת ונתנה את תחושת הספייס וה 3d סאונד שמעט הייתה חסרה בדו ערוצי.
ההפרדה הזו - כאשר היא מוגשת כך מבינים ופשוט מתאהבים במוזיקה רב ערוצית!
כאשר אמרתי 4 חזיתות - לא לחינם ציינתי זאת, מפני שכל חזית מקבל הפרדה טוטלית מופרדת מאחיותייה עם רמת פירוט גבוהה במיוחד, עמיר המחיש לי זאת היטב עם: Bach: Toccata with Power Biggs SACD 4.0 הקלטה מקסימה עם ארבעה אורגאנים מארבעת הצדדים בכנסייה, כאשר המאזין עומד במרכז בינהם, ומקבל אימפקט מכל כיוון, מדהים !
המשכנו עם West Side Story with Bernstein, SACD 5.0 הקלטה "צבעונית" לא היה ברור אך מוקמו המיקרופונים שדרכם הוקלט ההקלטה, אך התוצאה הייתה מעניינת ועשירה מאוד.
משם המשכנו ל: Loa Angeles Guitar Quartet, SACD 5.0/2.0
פה עמיר המחיש בהחלט את היתרון הרב ערוצי על הדו ערוצי הקלאסי - קטע מקסים בהם נשמעות 4 גיטרות שמנגנות במעין דיאלוג אחת עם השנייה וכן הלאה...
מעבר לדו ערוצי - פשוט מיזג את ארבעתן ונוצרה לי תחושה של defuse ופחות ריאליזם ותחושה של דיאלוג - בעצם לא הייתה שם בכלל אל מול אותו קטע דרך 4 החזיתות.
עצרנו לדיון מעניין שהתפתח על Multi CH אנאלוגי.
ועל יכולות ה oppo.
המשכנו לעוד קטע קטן של: Ella [Fitzgerald] Sings Broadway
וסיימנו עם: Oscar Peterson: We Get Requests, You Look Good to Me, K2HD CD
שלישיית ג'אז - (פסנתר, קונטראבאס עם הרבה נוכחות ותופים)
וקטע פסנתר מקסים של:
Chopin: Polonaise No. 14 with Nikolai Demidenko
הפסנתרן ניגן רק בקלידי הביניים והגבוהים ללא האוקטבות הנמוכות, פשוט סאונד מתקתק ומלטף. ..
עמיר נהניתי בהחלט
ביקור שבהחלט לא אשכח.
קבענו שנית כאשר השינוי הקטן שדברת יתרחש, ברור שאגיע !
ערב טוב לכולם.
נערך לאחרונה ב: