לא צריך להגזים לכיוון ההפוך. זה לא נכון שביותר כסף אי אפשר לקנות יותר איכות וצליל יותר טוב, ולא נכון שתמיד הפשוט והזול נשמע טוב יותר, סך הכל זה בד"כ להיפך.כל המחירים והסכומים האלה זה בעיקר להרגשה של יש לי הכי יקר, אולי סוג של כרטיס כניסה למועדון, זה לא משקף צליל.
דווקא הפשטות נשמע יותר טוב.
איך אתה יודע, בדקת את כל המכשירים, כבלים וכו לפני שהגעת למסקנה ...?כל המחירים והסכומים האלה זה בעיקר להרגשה של יש לי הכי יקר, אולי סוג של כרטיס כניסה למועדון, זה לא משקף צליל.
דווקא הפשטות נשמע יותר טוב.
להוציא על רכב 250, 300 או 500 אלף ש"ח כדי לעמוד איתו 24X7 בפקקים, או לשלם 3 - 5 (ויותר) מיליון ש"ח (מה שמשקף מחיר למטר גבוהה מרוב אם לא כל בירה אירופאית) על 4 קירות בארץ מוכת רקטות יותר הגיוני?ממירים במאה אל"ש (יש פוסט חדש על זה בפורום) רמקולים לחדר קטן של גריפון ב 81 אלף וכל יום יומיים מגבר ביתי ממוצע ב 50, אני אוהב להסתכל על פרארי אך לא הייתי מעז כמעמד הביניים לרכוש אחת כזו. תחום למיליונרים בלבד, לא הפרארי, האודיו האיכותי הבסיסי.
בחיי, בדיוק מה שחשבתי לפני יומיים...שכאילו האודיו צמוד לקפיצות הטכנולוגיות של המעבדים והצ'יפים של עולם המחשבים. וכל חברה מביאה איזה בשורה חדשה כל שנתיים שלוש. בחלום. עשיתי מסע עם חבר טוב לבניית מערכת , עכשיו בדרך לסיום. הקרצ'נדו היו רמקולי מדף גמוט m3 שישבו ללא תזוזה אצל סאונדקווסט כחודשיים , נמכרו בחצי מערכם הריאלי לטעמי, ואני לא מבין איך הרמקול המדהים הזה לא נחטף? גבי מסאונדקווסט בעצמו אמר שזה רק עניין של מיתוג ויחצנות. אז מי שרוצה מותגים ויחצנות ובבל"ת, שיעזוב את התחום או שיפנה אליו את כל משאביו. בקיצור, אפשר היום לקבל סאונד חלום בלא ממש הרבה כסף. רק לפתוח את הראש . מי שרוצה לשמוע מוזיקה במערכת איכותית וייחודית שפשוט יעבור לעולם האמיתי, ישנס אוזניים ומותניים ויחפש את האמת בין השברים והלשעברים של רודפי המותגים...אם אפשר ככה לסיים בצורה מתפייטת.לדעתי מערכת אודיו זה לא ״תחום״, ז״א ברגע שמתייצב על משהו שאוהב, נגמר סיימתי, עכשיו לתת למוזיקה לזרום.
אז אין מה ״לצאת מהתחום״ ברגע שהמערכת יציבה ועושה מוזיקה.
מי אמר שצריך לשדרג כל שנה? הרי שאנחנו המורעלים פה קונים מכשיר (ולא משנה איזה), הוא בדרך כלל ברמה סופר גבוהה, והחברות מתפארות בטכנולוגיות חלל, אז איך זה שתוך שנתים שלש התכנון הוא אחר לגמרי והמוצר החדש קפץ עשר רמות?
בקיצור, באודיו מכשיר קצה בן 10, הוא עדיין מאוד טוב היום, לא ממש צריך לשדרג כל שנה כדי להנות מאודיו ברמה גבוהה ומוזיקה טובה.
הכל טוב, כשאתה רוכש רכב יד 2 לוקחים לבדיקה ואפשר ללמוד היסטוריה של הרכב. רכיב אודיו...לך תדע.בחיי, בדיוק מה שחשבתי לפני יומיים...שכאילו האודיו צמוד לקפיצות הטכנולוגיות של המעבדים והצ'יפים של עולם המחשבים. וכל חברה מביאה איזה בשורה חדשה כל שנתיים שלוש. בחלום. עשיתי מסע עם חבר טוב לבניית מערכת , עכשיו בדרך לסיום. הקרצ'נדו היו רמקולי מדף גמוט m3 שישבו ללא תזוזה אצל סאונדקווסט כחודשיים , נמכרו בחצי מערכם הריאלי לטעמי, ואני לא מבין איך הרמקול המדהים הזה לא נחטף? גבי מסאונדקווסט בעצמו אמר שזה רק עניין של מיתוג ויחצנות. אז מי שרוצה מותגים ויחצנות ובבל"ת, שיעזוב את התחום או שיפנה אליו את כל משאביו. בקיצור, אפשר היום לקבל סאונד חלום בלא ממש הרבה כסף. רק לפתוח את הראש . מי שרוצה לשמוע מוזיקה במערכת איכותית וייחודית שפשוט יעבור לעולם האמיתי, ישנס אוזניים ומותניים ויחפש את האמת בין השברים והלשעברים של רודפי המותגים...אם אפשר ככה לסיים בצורה מתפייטת.
@exupgh12 אני בכוונה לא דיברתי על ייבוא מחול. שם באמת קשה יותר לדעת. וגם בארץ שומעים על מיקרים יחד עם זאת, עלות התיקון של מוצר שנמכר בעורמה הוא עדיין זול יותר מהחלפת גיר...
אבל, בחיי, יש בלוחות הרבה פעמים מוצרים שתקועים ואני תמהה על העניין, חושב,לעצמי איך לא נחטף? מה יש יותר טוב ממנו? אני משתמש בסאבוופר שחוגג 40 שנה +, ועדיין מדהים אותי מחדש,כל פעם. אלמנטים של קרבון , אלומיניום, הכל טוב, אני עם נייר. לא שיש,לי או לחברים שאני מיעץ להם את המערכות הכי טובות שבנמצא, ועדיין בתקציב נתון החוכמה היא להשיג איזה חן, איכות שנמצאת בקטגוריית מחיר יותר גבוהה. או לכל הפחות להיות במקום טוב מבחינת הכסף שהושקע במערכת לעומת התוצאה. לרכוש מערכת שלא גורמת לך אחרי זמן קצר להתעניין בדשא של השכן.
לצאת לאנשים מהכיס זה מוטו מנצח מבחינתי.דווקא הוידאו של דארקו עושה שכל - צאו לאנשים מהכיס. אני את הילדים שלי לא תמיד מצליח לחנך. כאן יש אנשים בוגרים
ממירים במאה אל"ש (יש פוסט חדש על זה בפורום) רמקולים לחדר קטן של גריפון ב 81 אלף וכל יום יומיים מגבר ביתי ממוצע ב 50, אני אוהב להסתכל על פרארי אך לא הייתי מעז כמעמד הביניים לרכוש אחת כזו. תחום למיליונרים בלבד, לא הפרארי, האודיו האיכותי הבסיסי.
ממירים במאה אל"ש (יש פוסט חדש על זה בפורום) רמקולים לחדר קטן של גריפון ב 81 אלף וכל יום יומיים מגבר ביתי ממוצע ב 50, אני אוהב להסתכל על פרארי אך לא הייתי מעז כמעמד הביניים לרכוש אחת כזו. תחום למיליונרים בלבד, לא הפרארי, האודיו האיכותי הבסיסי.