אפליקציית סמסונג VOD 3D זמינה להורדה בישראל


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,509
מעורבות
754
נקודות
113
 

א

אורח

אורח
Explore 3d

במן הפעלת האפליקציה יש הודעה שדרוש חיבור אינטרנט מהיר
השאלה היא מה זה מהיר /
- אני מחובר ב 12 MB עדיין לאחר מספר שניות בודד נעצר הסרימינג ובתוכנה זורקת החוצה לתפריט הראשי

מישהו יודע מה הדרישות או איך מטפלים בענייו ?
 
L

Lior012Smile

אורח
היי Explore 3d

ייתכן וישנה תקלת איטיות.
בדוק מהירות גלישה דרך הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

במידה וישנה איטיות,בצע את השלבים הבאים:

1. איתחול למודם ולמחשב.
2. ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר), שתכנות כגון אימיול וסקייפ סגורות.
3. בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן): 213.57.11.5 (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט. אם היא תקינה - המשך הלאה).
4. אם יש לך חייגן, התחבר באמצעותו ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx
(אם המהירות אינה תקינה - פנה לספק האינטרנט שלך. אם היא תקינה - המשך הלאה).

סיבות נוספות לתקלת איטיות:
1. שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.
2. שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.
3. איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/
4. מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/
5. וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx
6. אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

ליאור
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור