כנראה שאתה חי במקום אחר...על איזה כוכב אתה חי??או ששמעת רק עם הגברות סתומות כמיטב המסורת האמריקנית?
הי איתי
"חבל שלא שמעת את שלי עם הגברה אמיתית כמו KARAN REFERENCE למשל
או Accuphase או ASR
היית מבין שחריפות או בהירות ממש לא קיימת."
בחרת בשלוש הגברות שהן אינן חריפות רק להמחיש את מה שאני אומר. עוד הפעם: וילסון הוא רמקול מצויין ומאוד דינאמי עם גוון צליל בהיר
ש צ ר י ך לחבר לאלקטרוניקה עם הרבה כח ובעלת אופי חם על מנת להוציא ממנו את המיטב ושלא ישמע צעקני.
דן, נחש מה: זה לא הטוויטר שצועק אלא המיד. וזה נכון מאוד שצריך לדעת לכוון וילסון בכדי להתאים לחדר. בארה"ב יש רשת של דילרים שמבצעים התאמה וכיוון אצל הלקוחות. גם מקבלים עזרה רצינית מהבתים שם שבנויים מעץ ,אבל זה יתרון שיש לשוק האמריקני שמשום מה אף אחד כאן לא מדבר על זה.
היי רונן ,הי איתי
"חבל שלא שמעת את שלי עם הגברה אמיתית כמו KARAN REFERENCE למשל
או Accuphase או ASR
היית מבין שחריפות או בהירות ממש לא קיימת."
בחרת בשלוש הגברות שהן אינן חריפות רק להמחיש את מה שאני אומר. עוד הפעם: וילסון הוא רמקול מצויין ומאוד דינאמי עם גוון צליל בהיר
ש צ ר י ך לחבר לאלקטרוניקה עם הרבה כח ובעלת אופי חם על מנת להוציא ממנו את המיטב ושלא ישמע צעקני.
דן, נחש מה: זה לא הטוויטר שצועק אלא המיד. וזה נכון מאוד שצריך לדעת לכוון וילסון בכדי להתאים לחדר. בארה"ב יש רשת של דילרים שמבצעים התאמה וכיוון אצל הלקוחות. גם מקבלים עזרה רצינית מהבתים שם שבנויים מעץ ,אבל זה יתרון שיש לשוק האמריקני שמשום מה אף אחד כאן לא מדבר על זה.
איתי,ואולי עם הגברה לא מתאימה שמוציאה קצוות לא נעימים כמו Krell למשל
יתכן והשילוב יהיה קיצוני לאוזניים
איתי,
שנינו מכירים חבר עם ווילסון וקרל ששומעים אצלו פנטסטי אז להגיד שהמיד של ווילסון בהיר/צווחני זה קישקוש.
היי רונן ,
זה לא זה ולא זה .
זו האינטגרציה בינהם שתגרום לביטולים שונים ביחס לגובה ולמרחק הישיבה שלך + ההבנה שהאוזן צריכה להיות בגובה הטוויטר או מתחת (וממש לא מעל)
אם יגרם במיד ביטול הגבוהים יהיו חריפים ונאשים את הטוויטר.
זה לא בגלל העץ - זה המרחק מהקירות בעיקר שרמקול כזה מבקש אך כמובן שבאופן כללי עץ עדיף על בטון/בלוק צבוע ( לא צבוע זה סיפור אחר)
עוד יחשבו בגללך רונן שאני משווק של וילסון
שם גם יש מרחבים של מקום חחחח. משחק אחר לגמרי. כיף להםאפרופו הבתים בארה"ב, בגלל אופי הבניה שמבוסס רק על עץ, שם יש את האקוסטיקה הכי טובה שניתן לקבל.
בשנות השמונים כשגרתי בקליפורניה היתה לי מערכת של Scott שלמרות שהיתה פשוטה היא נשמעה נפלא בגלל החלל.
לא זוכר שהיה להם ברליום אי פעם. זוכר טיטניוםווילסון היו צריכים להשאר עם הטוויטר בריליום של פוקל( אישית אוהב סאונד בהיר)