בזמנו היה ציוד חלומי למראה של סוני ,מגבר קדם ונגן (SCAD1 ) ,הנדסה מטורפת ,מראה חלומי ,אבל המהנדסים הללו שכחו להביא בעל מקצוע שיכייל להם את הצליל (קרוור,פראויציני,לוינסון ,וכו) לכן הציוד למרות שהיה אולטימטיבי בהנדסה ובבניה שלו נשמע גרוע ,
אבל לדעתי קודם צריך מהנדסים תותחים ,ובסוף מישהו שיעשה VOICING סביר ויגיד למהנדסים איזה רכיבים להחליף או למקם במקום אחר או השד יודע מה? VAC למשל משקיעה חודשים ארוכים אחרי שיש להם מוצר מוגמר בכדי לכייל לו את הצליל גם זה כמובן בעזרת הנדסה ,אבל בליווי האזנה והקמת צוות לצורך העניין ,האמת נשמע מרתק פעילות הצוותים הללו ,שלפעמים מורים למהנדסים להחליף לרכיבים נחותים עקב זאת שנשמעים יותר טוב ,או לשנות את מיקום הרכיבים בגלל השפעה הדדית שלילית .האמת ,אותו דבר גם ברמקולים ,לא תמיד הדריברים עם המדידות הטובות ביותר מתאימים אחד לשני ,לעיתים דריברים זולים יותר בשלוב עם יקרים יתנו תוצאה עדיפה ,ולראיה - קארמה - נטשו את הדרייברים הנהדרים של אקוטון ועברו לאחרים ולא נפלו ברמה ,ולא שהם לא יכולים במחירים ה"צנועים" שלהם לספק את המיטב ,
בורמייסטר שם טויטר ריבון סיני של HIVI ברמקול הדגל שלו ,שהוא יקר רצח ,ולא מתבייש בזה בכלל ,למה? כי זה משתלב יותר טוב מאיזה דיימונד סופר יקר בבלנס הכללי ,בAVANTI 3 שמו טויטר של VIFA שעולה 70 דולר לזוג במקום לשים RING RADIATOR של סקאן ספיק שעולה פי חמש ודומה שתי טיפות מים רק מטעמי התאמה ,
וההתאמה הזו ,היא היא שמבדילה בין חברות מצטיינות לבין חברה שדוחפת את כל הצימוקים והשקדים במוצר שלה ומקווה שזה ימכור כבר את המוצר , האמת זה מחשיד לפעמים !
לדוגמה, החברה שגיא התעניין בה מוכרת רמקול גדול עם אלמטים של אקוטון ,(הלבן) או של אודיוטכנולוגי (השחור ) ב15000 דולר
,רמקולים מקבילים של נניח טידל (הלבן ) או פיקונסלט (שחור) עולים פי חמש ,למה ? כי הם יודעים מה לעשות עם כל הצימוקים והשקדים .