חארטה בארטה
הכל דיבורים ,יחסי ציבור חוטפי כותרות שמאחריהם אין ולא כלום .תנסו לנייד לאוראנג' ותעברו שבעה מדורי גיהנום. המנכל המתכשכש רין לו מושג מה קורה בשטח .הוא מנותק מהלקוחות אפילו למזכירתו אי אפשר להגיע. אולי זו שיטת ניהול חדשה שהומצאה על ידי הבנקים האמרקאיים ואומצה ע"י מנהלי "פרי הגליל"-תראו מה יקרה להם כשיכנס מפעיל סלולרי נוסף.
נקווה ששר התקשורת הבא ימשיך בדרכו של זה היוצא ויאפשר כניסת מתחרה נוסף או אז אולי יבינו שמאחורי הלקוחות עומד לא רק מספר חשבון בנק אלא אנשים טובים החפצים לשמוע מילת אמת.
ה