B&W מציגה: מערכת יוקרה לרכב
liorkoren
12-06-2007 15:57
שיתוף פעולה זה מסמן תחילת קשר עם יגואר ושותפים נבחרים במטרה לפתח את פתרונות האודיו של הדור הבא. המערכת שפותחה עבור דגם ה- C-XF מעידה על המומחיות בתחום האודיו שיש לחברת Bowers & Wilkins ומסמנת את מחוייבות החברה להביא חדשנות אודיו אל תוך המכונית. "אנו מזהים כי הלקוחות דורשים אודיו באיכות גבוהה ברכבים שלהם בדומה למערכות סאונד הקיימות בביתם הפרטי" ממשיך לינדסיי "השגת סאונד נהדר במכונית נתפסת כאתגר טכנולוגי עדכני ביותר ואנחנו מסתכלים קדימה על מנת לממש את מערכות הדור הבא שיקבעו את הסטנדרטים למערכות בידור תוך רכבי"
רכיבי המערכת:
פנלי רמקולים קדמיים ואחוריים ב"עיצוב תכשיט" העשויים חומר Micro Matrix "מיקרו מאטריקס" מוגן פטנט, אשר הינו עמיד ובעל תכונות אקוסטיות בעת ובעונה אחת. חומר זה תורם לחוזקה, בולע רעידות ומצליח לנצל את המקום המוגבל שנמצא בחלל פנים מוגבל של רכב.
אלמנט/דרייבר בס "Bass Beam" – אלומת בס, מותקן בדפנות הדלתות, בעל קשיחות מבנה והקרנת תמונת אודיו משובחת. מציאת מקום ומיקום מתאים עבור סאבוופרים ברכב תמיד הוותה בעיה קשה. פיתוח יחודי זה מאפשר איחוד ביחד עם דלתות הרכב ומאפשר מיקום אופטימלי להשגת תמונת סטריאו קדמית ובס הדוק ומדוייק.
התקנה של אלמנטי קוולר ב"דשבורד" (לוח השעונים/מחוונים) ובדלתות: תוכנן לקבלת טווח הענות תדרים שטוח ואחיד לאורך כל הטווח. התוצאה הסופית הינה העברה של פירוט רב אל המאזין והפחתת שינוי טונלי כאשר מיקום המאזין הינו פחות מאופטימלי.
טוויטר יהלום בשילוב הטכנולוגיה עטורת הפרסים של סדרת הנאוטיליוס משיגה ביצועים יוצאי דופן בתחום התדרים הגבוהים. האלמנטים ברכב C-XF נלקחו מתוך סדרת היוקרה "800 Diamond" של B&W. גוף הצינור המפורסם הוחלף ברכיב לולייני (סלילי) אשר משכך ויברציות בלתי רצויות שעלולות להגיע מצידו האחורי של אלמנט הטוויטר.
מערך יחידות מונחה כיווניות בשליטת DSP היוצר אודיו צלול עבור יושבי המושב האחורי תוך כדי המנעות מהפרעה של הדרייברים.
היחידות הללו עוזרות להשיג את המטרה של בימת צליל אופטימלית במצבי בידור משתנים. הם עוזרים בכיסוי כל תנאי האזנה. הדרייברים הללו עוזרים להעביר תצוגת צליל ובימת צליל מושלמת מצגת מקדימה ועד לאחור.
פאנל אחורי: תוכנן במטרה ליצור חווית סאונד אחידה בעזרת אלמנט בס מרכזי ומשני צידיו שני דרייברים בעלי פיזור צליל רחב.
מעבר לתגובות בפורום רכיבי המערכת:
פנלי רמקולים קדמיים ואחוריים ב"עיצוב תכשיט" העשויים חומר Micro Matrix "מיקרו מאטריקס" מוגן פטנט, אשר הינו עמיד ובעל תכונות אקוסטיות בעת ובעונה אחת. חומר זה תורם לחוזקה, בולע רעידות ומצליח לנצל את המקום המוגבל שנמצא בחלל פנים מוגבל של רכב.
אלמנט/דרייבר בס "Bass Beam" – אלומת בס, מותקן בדפנות הדלתות, בעל קשיחות מבנה והקרנת תמונת אודיו משובחת. מציאת מקום ומיקום מתאים עבור סאבוופרים ברכב תמיד הוותה בעיה קשה. פיתוח יחודי זה מאפשר איחוד ביחד עם דלתות הרכב ומאפשר מיקום אופטימלי להשגת תמונת סטריאו קדמית ובס הדוק ומדוייק.
התקנה של אלמנטי קוולר ב"דשבורד" (לוח השעונים/מחוונים) ובדלתות: תוכנן לקבלת טווח הענות תדרים שטוח ואחיד לאורך כל הטווח. התוצאה הסופית הינה העברה של פירוט רב אל המאזין והפחתת שינוי טונלי כאשר מיקום המאזין הינו פחות מאופטימלי.
טוויטר יהלום בשילוב הטכנולוגיה עטורת הפרסים של סדרת הנאוטיליוס משיגה ביצועים יוצאי דופן בתחום התדרים הגבוהים. האלמנטים ברכב C-XF נלקחו מתוך סדרת היוקרה "800 Diamond" של B&W. גוף הצינור המפורסם הוחלף ברכיב לולייני (סלילי) אשר משכך ויברציות בלתי רצויות שעלולות להגיע מצידו האחורי של אלמנט הטוויטר.
מערך יחידות מונחה כיווניות בשליטת DSP היוצר אודיו צלול עבור יושבי המושב האחורי תוך כדי המנעות מהפרעה של הדרייברים.
היחידות הללו עוזרות להשיג את המטרה של בימת צליל אופטימלית במצבי בידור משתנים. הם עוזרים בכיסוי כל תנאי האזנה. הדרייברים הללו עוזרים להעביר תצוגת צליל ובימת צליל מושלמת מצגת מקדימה ועד לאחור.
פאנל אחורי: תוכנן במטרה ליצור חווית סאונד אחידה בעזרת אלמנט בס מרכזי ומשני צידיו שני דרייברים בעלי פיזור צליל רחב.