יש הסבורים שאם כבל מסוים נמצא בשימוש באולפנים אז בוודאי שיהיה מספיק טוב לשימוש ביתי.
העניין הוא שמדובר במטרות שונות , שלא לדבר עם אקוסטיקה לגמרי שונה בין אולפן לבין חדר האזנה טיפוסי , ולכן לא צריך להיות מופתע שזה לא כל כך מתאים.
האם אין חשש לרכוש מחברת בוטיק קטנה, שככל הנראה הידע נמצא אצל אדם אחד או מספר מצומצם של אנשים, בהיבט של אחריות ותיקונים ?
לי זה נראה מסוכן יותר מאשר לרכוש מחברה גדולה.
כן , מכירים את המנטרה שלך שאודיופילים אוהבים שופוני ויקר וזו כמובן הכללה דבילית.
לא נמאס לך להעלות גירה שוב ושוב ?
הבנו שיש לך דיעה מאוד שלילית על אודיופילים אז למה אתה פה , בחברת ״אוהבי שופוני ״ לפי הגדרתך ?
לשלם מקדמה 10% בשביל לקבל מוצר שלא שמעת ואין לך מושג איך הוא נשמע אצלך בבית עם שאר הרכיבים שלך וגם לקבל אותו בעוד שנתיים ?
זה נראה לך מתכון מנצח ?
מי מוכן להמתין שנתיים ורק אז לבחון את המוצר ?
באולפנים צריך כבלים ארוכים, הרבה יותר ממטר עד 2 מטרים המקובל בשימוש ביתי.
סינון הרעשים בכבלים מאוזנים הוא טוב יותר אבל זה בא לידי ביטוי בכבלים ארוכים והרבה פחות בכבלים קצרים.
זו הסיבה לשימוש ב xlr באולפנים כאשר הכוונה ב xlr ל fully balanced .
אתה כנראה לא הבנת את הפואנטה.
לא מדובר בניים בכלל.
הייתי מגיב אותו דבר לגבי כל חברה אחרת.
הפואנטה היא שאין הגברה/אלקטרוניקה שכל רמקול שתחבר אליה יישמע ״הכי טוב״.