חברת ישפאר נציגת סוני בישראל משיקה את ליין מוצרי האודיו וידאו הביתי לשנת 2021-2022

איציק ירקוני
14-06-2021 17:13

אירוע ההשקה לעיתונאים התקיים בוקר בגלריית דובנוב שבמרכז תל אביב. איציק ירקוני היה שם כדי לסקר.

קו המסכים החדש של סוני נותן מענה בכל הקשור לאיכות התמונה והצליל, התאמה לעולם הגיימינג והספורט, נוחות השימוש, תכנים ייחודיים ועוד, וכל זאת תוך הקפדה על עיצובים מינימליסטיים מרהיבים.

את דברי הפתיחה נשא מנכ"ל חברת ישפאר צביקה שימעוני שהציג את חזון חברת סוני ל-2021-2022: "הליין החדש של סוני מהווה פריצת דרך טכנולוגית, וקפיצה משמעותית במדרג האבולוציה של מסכי הטלוויזיה. טלוויזיות - SONY BRAVIA XR החדשות בטכנולגיית LED ו-OLED, מצוידות לראשונה בעולם במעבד XR בעל אינטילגנציה קוגנטיבית המדמה את הדרך שבה האדם צופה ושומע, תוך חלוקת המסך לאיזורי מיקוד של התמונה וזיהוי מקורות הצליל. להבדיל ממעבד AI קונבנציונאלי המאבחן ומעבד צבע, קונטרסט ופרטים נוספים באופן אינדיווידואלי, מעבד ה-XR מבצע את כל העיבודים בעת ובעונה אחת  ממש כמו מוח האדם, מה שמביא לאיכות תמונה וצליל שטרם נראו".

sony_bravia

לאחר מכן, רועי מולי, מנהל שיווק מוצרים בישפאר סקר בפנינו את חזון חברת סוני המונגש במסכי סוני החדשים, כאשר הדובדבן שבקצפת הינו מעבד התמונה העוצמתי מדגם XR המציג שלל תכונות מתקדמות של אודיו, וידיאו סטרימינג ומערכות הפעלה ייחודיות הקיימות בליין המסכים שיכלול את מעבד התמונה, ה-XR, הסופר עוצמתי שמציג מגוון יכולות חדשניות.

XR PICTURE

לאן לוקח אותנו המעבד החדש? אינטליגנציה קוגניטיבית המעניקה תחושה קרובה ביותר למציאות, המעבד מדמה את התנהגות העין האנושית לצד שיפור משמעותי של עוצמת ההארה במסך החוצה את 1,000 הניטים ויותר מה שמוביל את טכנולוגיית ה-OLED להצגת תכני HDR10 ו-DOLBY VISION בחשיפה מיטבית.

sony_bravia

XR SOUND

גם בתחום האודיו, המעבד העוצמתי משפר את טכנולוגיית ה-ACOUSTIC SURFACE AUDIO הייחודית שקיימת במסכי ה-OLED של החברה, כשהיא מתעצמת ומציגה דיוק צליל משובח יותר ותחושת אקשן אמיתי.

חוויית BRAVIA CORE - אפליקציית סרטים מבית סוני בחוויה קולנועית בסטרימינג בהעברת נתונים מלאה הכוללת תרגום בעברית.

bravia core

הדגמים בעלי מעבד ה-XR יכללו מערכת הפעלה חדשנית מטעם GOGLE TV, קלה ונוחה להפעלה. 

google tv

גם בתחום השליטה, השלט החדיש יאפשר כיוונון אוטומטי של התמונה והאודיו, את התענוג הזה ניתן יהיה לבצע בפעולה קלה כשמניחים את השלט באזור הישיבה.

ליין דגמי המסכים שיכללו את מעבד ה-XR

מסכי OLED מדגם A90J תכלול גדלי  55 65 ו-83 אינצ'

מסכי OLED מדגם A80J בגדלים 55 65 77 אינצ'

מסכי לד מדגם X95J בגדלים 65 75 85 

מסכי לד מדגם X90J בגדלים 50 55 65 75 וצפי ל-100 אינצ'?

לצד חמשת דגמי המסכים שיכללו את מעבד ה-XR, הציגה החברה את שאר דגמי המסכים ששופרו משמעותית בתחום השליטה מהדגמים מהשנה החולפת.

sony_bravia

בנוסף למסכים

החברה הציגה חברת ישפאר את סדרת מצלמות הטופ סטילס וידאו 4K. מוצרי אודיו שהוצגו, כללו מבחר אוזניות מסדרת הטופ, רמקולים מוגברים שחלקם יוכלו לשמש גם לקריוקי. וכמובן את מוצרי הגיימינג המיועדים לקונסולה PS5 ואת הקונסולה עצמה.

 

מצלמות סוני


אוזניות סוני

ps5

מחיר המומלץ לצרכן סדרות המסכים החדשות של סוני

מחירים, דגמים וגדלים

תודה לחברת ישפאר ולכל המארגנים על האירוע המשכיל נעים וטעים.

מעבר לתגובות בפורום