Samsung חושפת חמישה מכשירים חדשים בסדרת הדגל של Galaxy

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
05-08-2020 17:19

החברה אירחה היום בסיאול, קוריאה את אירוע Galaxy Unpacked הווירטואלי הראשון בתולדותיה בשידור חי, כדי להציג חבילה חדשה של כלים עוצמתיים להעצמת העבודה והמשחק.

חמישה מכשירים נחשפו במהלך האירוע, מכשירים המשתלבים באופן חלק כדי להעניק יכולות לצרכנים המנווטים בעולם המשתנה במהירות: Galaxy Note20 ו-Galaxy Note20 Ultra, סדרת Note העוצמתית ביותר עד כה; Tab S7 ו-S7+‎, טאבלטים רב-תכליתיים עבור פרודוקטיביות ויצירתיות; Galaxy Watch3, שעון חכם מתקדם ביחד עם תכונות בריאות מתקדמות; Galaxy Buds Live, אוזניות אופנתיות וארגונומיות עם איכות צליל מדהימה; וכן Galaxy Z Fold2, הטלפון החכם המתקפל של הדור הבא עם שכלולים משופרים.

"כיום אנחנו מסתמכים על טכנולוגיה במידת חסרת תקדים. זו הדרך שבה אנחנו נשארים מחוברים כשאנחנו מנווטים באתגרים היוצאים מן הכלל שאנחנו ניצבים בפניהם בעולם," אמר ד"ר ט.מ. רו, נשיא וראש חטיבת התקשורת הניידת ב-Samsung Electronics. "הטכנולוגיה מוכרחה להפוך את החיים לקלים יותר, ולא למורכבים יותר. לכן הצגנו חמישה מכשירים עוצמתיים חדשים. מכשירים אלה בפני עצמם הם כלים רבי עוצמה שיסייעו לך לעבוד ולשחק בצורה הטובה ביותר. הם פועלים ביחד בצורה חלקה כדי לאפשר לך להקדיש את זמנך למה שחשוב יותר מכל."

Galaxy Note20 ו-Note20 Ultra, סדרת Note העוצמתית ביותר עד כה

סדרת Galaxy Note20 היא מקור בלתי נדלה של פרודוקטיביות שפועל כמו מחשב ומאפשר לך לשחק כמו מקצוען. לסדרה יש שתי גרסאות: Galaxy Note20 Ultra, המיועדת לחובבי Note שדורשים את העוצמה והפרודוקטיביות המוחלטים, ו-Galaxy Note20, עבור משתמשי Note מקיפים יותר המעוניינים להפיק את מירב זמנם לעבודה ומשחק. שתי הגרסאות מתוכננות לספק יעילות כך שאתה מקבל זמן רב יותר כדי להישאר מחובר לאנשים האהובים עליך.

Galaxy-Note20

העוצמה לעבוד

סדרת Note החדשה ביותר של Samsung מחוללת שינוי בדרך העבודה שלך - ומאפשרת לך לעשות יותר בכל זמן ומכל מקום.

כעת, בסדרת Galaxy Note20, תכונות S Pen ו-Samsung Notes חדשות מספקות חוויה עוצמתית אף יותר ומעניקות ל-Galaxy Tab S7 ו-Tab S7+‎ גמישות ונוחות. בנוסף, קשר עמוק יותר עם השותפה הוותיקה של Samsung‏, Microsoft, גורם לסדרת Galaxy Note20 ולמחשב Windows שלך לפעול ביחד בצורה חלקה.

S Pen מתקדם: S Pen המשופר של סדרת Galaxy Note20, החביב על המשתמשים הנאמנים של Note ומבצעי ריבוי המשימות, מספק את חוויית הכתיבה האולטימטיבית המאפשרת לך לתעד את הרעיונות שלך בכל רגע שההשראה מופיעה. S Pen בסדרת Galaxy Note20 כולל דיוק הדומה יותר למציאות שמספק לך דייקנות ותגובתיות גדולות יותר. חמש פעולות Anywhere החדשות של S Pen הופכות ניווט ללא צורך במגע במכשיר שלך - כגון חזרה למסך הבית או ביצוע צילום מסך - לפשוט כמו הזזה של פרק כף היד.

חוויית אפליקציית Samsung Notes גמישה ושימושית יותר: אנחנו זקוקים לכלים שיאפשרו לנו לעבוד בכל מקום, ובכל מכשיר. כדי לסייע לך לתעד, לערוך ולשתף את הרעיונות שלך בטלפון, בטאבלט או במחשב Windows 10, אפליקציית Samsung Notes מציגה יכולות שמירה אוטומטית וסינכרון שהופכות עבודה שאבדה לנחלת העבר ומאפשרות לך להמשיך מהנקודה שבה הפסקת כשאתה עובר בין מכשיר למכשיר. Samsung Notes מיישרת בקלות את כתב היד הלא מסודר שלך והופכת אותו לכתב יד קריא. גם מתן משוב קל יותר כעת כאשר ניתן להוסיף הערות לקובצי PDF ולהדגיש אותם דרך אפליקציית Samsung Notes. הקלט שמע בזמן שאתה משרבט הערות, ופשוט הקש על מילה בהערות שלך כדי לעבור לרגע הזה בהקלטה. ושמור על הסדר בעזרת ניהול תיקיות חדש ואינטואיטיבי שמאפשר למצוא כל דבר בקלות רבה יותר.

 לעבוד בצורה חכמה יותר בכל המכשירים: אפליקציית Your Phone של Microsoft עם קישור לשילוב ל-Windows מאפשרת לך כעת לגשת בקלות לאפליקציות שלך למכשירים ניידים ישירות מתוך מחשב Windows 10 שלך, מבלי להפריע לזרימת העבודה. פשוט וקל לשלוח הודעות, לנהל התראות, לסנכרן תמונות ולבצע ולקבל שיחות דרך מחשב Windows 10. הוסף את האפליקציות המועדפות עליך למכשירים ניידים אל שורת המשימות או לתפריט 'התחלה' כך שלא תצטרך לחפש בטלפון את אפליקציות הרשתות החברתיות האהובות עליך או את 'גלריה'. בהמשך השנה תתווסף היכולת להפעיל אפליקציות זו לצד זו במחשב Windows 10 שלך. בנוסף, כל המערכות האקולוגיות של הפרודוקטיביות יותאמו בין המכשירים כאשר אפליקציית Samsung Notes תבצע סינכרון עם Microsoft OneNote ו-Outlook, והתזכורות שלך יבצעו סינכרון עם Microsoft Outlook‏, To Do ו-Teams כך שכל מה שתזדקק לו יהיה בהישג ידך, בכל מקום שבו תהיה.

Galaxy-Note20

עוצמת המשחק

Samsung גם מביאה את שותפותה עם Microsoft להיבט הבידורי של סדרת Galaxy Note20, ולוקחת את המשחק הנייד לשלב הבא. תן לעצמך להיסחף עם חוויית המשחק הנייד העוצמתית ביותר ש-Samsung תכננה אי פעם בטלפון חכם, כך שתוכל לשחק כמו מקצוען מהספה, מהחצר האחורית או מכל מקום שנקרה בדרכך במשך היום. סדרת Galaxy Note20 אורזת בתוכה כלים מקצוענים לצילום תמונות מרהיבות וליצירת סרטונים בסגנון קולנועי, ומספקת חוויות ריבוי משימות מתקדמות.

משחקי Xbox האהובים עליך בסדרת Galaxy Note20: החל מ-15 בספטמבר תוכל לשחק ביותר מ-100 משחקי Xbox בטלפון או בטאבלט שלך, ישירות מהענן (גרסת ביתא) עם Xbox Game Pass Ultimate, כולל להיטים כמו Minecraft Dungeons ו-Gears 5 . חוויית המשחקים של סדרת Galaxy Note20 עלתה לשלב הבא הודות לתכונה Game Booster המבוססת על AI ולמיטוב תגובת שמע של Bluetooth, וכן הודות להשהיית מגע של 240 הרץ ב-Galaxy Note20 Ultra. בנוסף, עם תצוגה גדולה וסוחפת עם חוויית משחק חלקה הודות למעבד המהיר ביותר ב-Galaxy עד כה, סדרת Galaxy Note20 היא תצורה המתאימה למשחק מקצועני שמתאימה לכיס שלך.

יצירת סרטים בסגנון קולנועי בכף ידך: עם יחס רוחב-גובה של 21:9 והקלטה במהירות של 24fps, המצלמה באיכות 8K של סדרת Galaxy Note20 מספקת לך כעת גישה לרזולוציה גבוהה במיוחד ולחוויית וידאו באיכות מקצועית. השתמש במצב Pro Video עוצמתי עם מיקוד, שמע, חשיפה, בקרת מהירות זום ווידאו במהירות של 120‎ fps באיכות FHD עבור סרטונים בסגנון קולנועי. תוכל גם לשלוט במקורות שמע בסדרת Galaxy Note20, תוך התאמת עוצמת הקול ובחירה בין מיקרופון במחשב לבין מקורות חיצוניים, כך שהצליל הרצוי המתקבל הוא ברור. בשילוב עם Galaxy Buds Live, לדוגמה, תוכל להקליט שמע ברור לחלוטין תוך צמצום הרעשים ברקע .

שליטה בריבוי משימות עם Samsung DeX מתקדם: לראשונה ב- Samsung DeX, תוכל לחבר באופן אלחוטי את סדרת Galaxy Note20 לטלוויזיה חכמה כאשר אתה זקוק למסך גדול יותר. נהל שני מסכים בו-זמנית כדי שתוכל להתכתב בהודעות טקסט עם חבריך בסדרת Galaxy Note20 תוך כדי צפייה בווידאו בטלוויזיה חכמה.

Galaxy-Note20

מורשת העוצמה והביצועים של Galaxy

Galaxy Note חיזק את מעמדו כטלפון העוצמתי האולטימטיבי. סדרת Galaxy Note20 ממשיכה במורשת זו כסדרת Note העוצמתית ביותר עד כה שמספקת לך את כל מה שאתה מכיר, אוהב ומצפה לו מ-Galaxy.

סדרת Galaxy Note20 כוללת את המעבד המהיר ביותר מבין כל מכשירי Galaxy. היא מציגה טכנולוגיה מתקדמת ואת החוויות הניידות הטובות מסוגן, מבלי להתפשר על העיצוב האיקוני. הן Galaxy Note20 והן Galaxy Note20 Ultra מציגים צבעים מיסטיים חדשים - גוונים ניטרליים רכים שאינם מושפעים מהמגמות המשתנות עם אפקט ערפל ארוג חדש שמצמצם טביעות אצבע ומריחות.

לראשונה בסדרת Note‏, Galaxy Note20 Ultra מציע תצוגת Dynamic AMOLED 2X מלאת חיים ובהירה וקצב רענון של 120 הרץ המספקים חוויה ויזואלית חלקה להפליא במסך הטוב ביותר שלנו עד כה, אשר מתאים את עצמו אוטומטית לתוכן שאתה מציג כדי למטב את חיי הסוללה. ועם סוללה חכמה המספיקה לכל היום ויכולות טעינה סופר מהירה שהוא מתהדר בהן, תוכל לקבל יותר מ-50% טעינה תוך 30 דקות בלבד.

ההובלה של Galaxy 5G של Samsung מספקת עוצמה של הדור הבא עבור הפעולות שאתה אוהב לבצע הודות ל-5G . תוכל ליהנות מהיתרונות של מהירות גבוהה ביותר ומשלוות הנפש מכך שכל מה שדרוש לך נמצא במרחק הקשה אחת ממך, עם העוצמה של Galaxy 5G הן ברשת Sub-6 והן ברשת mmWave. סדרת Galaxy Note20 גם מספקת לרשתות Wi-Fi 6 יציבות השהיה ממוטבת עבור שירותי סטרימינג שונים. תוכל להיות בטוח שהחומרה והתוכנה של סדרת Galaxy Note20 שלך מאובטחת באופן פרואקטיבי מקצה לקצה הודות ל-Samsung Knox, פלטפורמת האבטחה הניידת של Samsung.

לראשונה במכשיר Galaxy עם UWB‏, Nearby Share יגיע לרמה חדשה של שיתוף מהיר ופשוט ב- Galaxy Note20 Ultra . על-ידי הפניית Galaxy Note20 Ultra אל מכשירי Galaxy אחרים המצוידים ב-UWB‏, Nearby Share יפרט באופן אוטומטי את האנשים שאתה ניצב מולם בחלק העליון של לוח השיתוף שלך. פונקציונליות USB עתידית גם תעזור לך למצוא פריטים בצורה מדויקת יותר עם טכנולוגיית AR ולבטל את נעילת הבית כמפתח דיגיטלי.

תן דרור לחוויות חדשות עם המערכת האקולוגית המחוברת של Galaxy

המכשירים והשירותים של Samsung נועדו לפעול ביחד ללא כל מאמץ, ולשפר לא רק את האופן שבו אתה עובד ומשחק, אלא את כל מה שחשוב לך. קח את סדרת Galaxy Note20 לשלב הבא על-ידי התאמתה לתוספות חדשות אחרות של Samsung Galaxy: Galaxy Tab S7 ו-Tab S7+‎‏, Galaxy Watch3 ו-Galaxy Buds Live. עם תוספות מתקדמות אלה לחוויית Note, תוכל לעבוד בצורה חכמה יותר, לשחק למשך זמן ארוך יותר, לחיות חיים בריאים יותר ולתקשר טוב יותר.

Galaxy Tab S7 ו-S7+‎, טאבלטים רב-תכליתיים עבור פרודוקטיביות ויצירתיות

Galaxy Tab S7 ו-S7+‎ הם שני טאבלטים רב-תכליתיים המשלבים את העוצמה של מחשב, את הגמישות של טאבלט ואת הקישוריות של טלפון חכם. Galaxy Tab S7 ו-S7+‎, המבוססים על מורשת Samsung של ההובלה של Galaxy 5G, ייתנו דרור לשיחות ועידה בווידאו חלקות, הורדות מהירות וסטרימינג כמעט ללא השהיה.

התנסו בפרודוקטיביות ברמה של מחשב ב-Galaxy Tab S7 ו-S7+‎ הודות למעבד עוצמתי, חוויית מקלדת משופרת (המקלדת נמכרת בנפרד כמקלדת Book Cover) ו-S Pen משופר עם יכולות דומות לאלה של סדרת Galaxy Note20 - אשר כל אלה מאפשרים לבצע יותר בזמן קצר יותר. אבל טאבלט לא אמור רק לשפר את עבודתנו, אלא גם לעזור לנו להפיק את המרב מזמן המנוחה שלנו. עבור בידור משופר, Galaxy Tab S7 ו-S7+‎ כוללים תצוגה סוחפת עם קצב רענון של 120 הרץ, כדי שתוכל לנצל באופן מלא את המשחק מבוסס הענן ואת הסטרימינג בהבחנה גבוהה שמאפשר 5G - או לנצל את שניהם בו-זמנית עם יכולות ריבוי משימות משודרגות. עבור משתמשים שרוצים שטח עבודה, משחק ויצירה נוסף, Galaxy Tab S7+‎ מספק תצוגת Super AMOLED גדולה במיוחד של 12.4 אינץ'.

Galaxy Tab S7

עם Nearby Share, תוכל לשדר קבצים ללא מאמץ לאנשי קשר בקרבת מקום. השתמש ב-Galaxy Tab S7 ו-S7+‎ כדי להרחיב את מחשב Samsung שלך עם מסך שני, כך שתוכל לבחור בין שכפול התצוגה להרחבתה . הגדל את הפרודוקטיביות שלך אף יותר עם כלים כגון Samsung Notes‏, S Pen, מקלדת Book Cover ועכבר Bluetooth לקבלת חוויית המחשוב השלמה.

Galaxy Watch3, שעון חכם מתקדם עם תכונות בריאות מתקדמות

Galaxy Watch3 הוא שותף של הדור הבא לניהול השגרה, עמידה בהצלחה ביעדי הכושר שלך ולקיחת אחריות על הבריאות. Galaxy Watch3 שנבנה עם חומרים מתקדמים וגרסה דקה יותר של המסגרת המסתובבת הפופולרית, מציג את הייצור של שעון יוקרתי, ועדיין נוח דיו כדי לענוד אותו יום ולילה. אבל שעון חכם זה אינו רק בעל מראה מושך - הוא גם מרכז חוויית איכות החיים שלך, ומתהדר בחבילת הבריאות הנרחבת ביותר של Samsung עד כה.

Galaxy-Watch3

תכונת החמצן בדם מאפשרת לך למדוד ולעקוב אחר רוויית החמצן לאורך זמן, למטרות כושר ואיכות חיים . אפליקציית Samsung Health Monitor החדשה ב-Galaxy Watch3 מספקת מדידות לחץ דם ללא צורך בחפת ורשומת לב חשמלית (אק"ג), הזמינות בשווקים שבהם תכונות אלה אושרו לשימוש . כאשר מזוהה ירידה אפשרית, המיקום שלך יישלח באופן מיידי לאנשי קשר שהוקצו מראש . 'ניתוח ריצה' יסייע לך לרוץ טוב יותר, לשפר את הכושר ולמנוע פציעות, בעוד שצריכת חמצן מרבית עוקבת אחר התקדמות הלב כדי לספק תובנות לגבי צריכת החמצן . עבור אלה המעוניינים לשמור על הכושר מהבית, Samsung Health מספק למעלה מ-120 תוכניות כושר ביתיות שונות כך שתוכל לעקוב אחר התקדמות האימונים שלך דרך השעון.

Galaxy Buds Live, אוזניות אופנתיות וארגונומיות עם איכות צליל מדהימה

הכר את הצורה החדשה ביותר של אוזניות אלחוטיות אמיתיות - Galaxy Buds Live. עם עיצוב איקוני אמיתי והתאמה נוחה - הן לא דומות לשום דבר שראית או השתמשת בו בעבר. הן משלבות את מומחיות הצליל של AKG עם רמקול גדול יותר של 12 מ"מ בהשוואה ל-Galaxy Buds+‎, וביחד עם תעלת בס, השמע נשמע עמוק ועשיר ומאפשר לך ליהנות ממוזיקה כמו שהאמן תכנן. Galaxy Buds Live כוללות שלושה מיקרופונים ויחידת Voice Pickup Unit כדי לאפשר לך להרגיש שאתה נמצא באותו החדר עם האהובים עליך, גם כשאתם בנפרד. אוזניות אלה כוללות ביטול רעש פעיל עבור סביבות פתוחות המשלב את הטוב שבשני העולמות: איכות של צליל חי ועצום עם היכולת שלך להתחבר (או להתנתק) לעולם שסביבך. תוכל לשקוע בספר שמע מבלי לפספס את ההודעה של כרטיסן הרכבת.

Galaxy-Buds-Live

עיצוב מחדש של האפשרויות עם Galaxy Z Fold2

Samsung ממשיכה לסלול את הדרך של קטגוריה חדשה לגמרי של מכשירים ניידים על-ידי הצגת הדור הבא של המכשירים המתקפלים - Galaxy Z Fold2. לאחר הוצאת שני מכשירים מתקפלים והקשבה למשוב המשתמשים לגבי השדרוגים והתכונות החדשות המבוקשים ביותר, Samsung חושפת את Galaxy Z Fold2 עם חידושים משמעותיים המספקים למשתמשים שכלולים משופרים וחוויות משתמש מתקפלות ייחודיות. Galaxy Z Fold2 משלב את הניידות והגמישות של טלפון חכם עם העוצמה וגודל המסך של טאבלט והתוצאה היא פרודוקטיביות אולטימטיבית.

galaxy-z FOLD2

בין אם הוא מקופל או פתוח, תוכל ליהנות מחוויית מכשיר נייד יוקרתית עם העיצוב המתקדם של Galaxy Z Fold2. Galaxy Z Fold2 כולל שתי תצוגות Infinity-O מקצה לקצה כמעט ללא מסגרת. המסך החיצוני הוא בגודל של 6.2 אינץ' והמסך הראשי הגדול הוא בגודל של 7.6 אינץ', וביחד הם גדולים יותר מ-Galaxy Fold. עם העיצוב המלוטש וההנדסה המשופרת שלו, Galaxy Z Fold2 מגיע בשני צבעים מרהיבים באותה מידה: שחור מיסטי וארד מיסטי. עבור משתמשים המחפשים עיצוב מתקדם ייחודי, Samsung משתפת שוב פעולה עם בית האופנה הניו-יורקי האיקוני Thom Browne כדי לספק מהדורת Galaxy Z Fold2 Thom Browne מוגבלת. Galaxy Z Fold2 מהווה המשך להשראה שמעניקה Samsung לכל האפשרויות החדשות עבור קטגוריית המכשירים המתקפלים השלמה.

 זמינות 

 סדרת Galaxy Note20 וסדרת Tab S7 תהיה זמינה בשווקים נבחרים החל מ-21 באוגוסט, 2020.

• Galaxy Note20: ארד מיסטי, ירוק מיסטי, אפור מיסטי

• Galaxy Note20 Ultra: ארד מיסטי, שחור מיסטי, לבן מיסטי

• Galaxy Tab S7 ו-S7+‎ : שחור מיסטי, כסף מיסטי, ארד מיסטי

 

לצפייה במפרטים - לחצו כאן

 

מעבר לתגובות בפורום