מהדורת החדשות השבועית - 30.7.20

אנטון קמינסקי
30-07-2020 09:31

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

סלקום TV

מספר סרטים עלו לשירות של סלקום השבוע. "רמבו 5: המשחק האחרון", אקשן (2019). סטאלון חוזר לנעליו של ג'ון רמבו בפעם האחרונה. הפעם עליו להציל את בתו של חברת המשפחה האחרונה שנשארה לו מכנופיית סחר בנשים מקסיקנית. מאוד אהבתי את הסרט כשצפיתי בו בקולנוע, אבל בצפייה חוזרת, ברור לי שנתתי לרגש ולחיבה שאני רוכש למותג להשפיע עלי. הסרט הוא אקשן מהנה, ברוטלי עם קריצה נוסטלגית לדמות הגיבור האמריקאי הקשיש, אך הוא בינוני מאוד - חוץ מסטאלון המשחק חלש, יש קצת קופצנות בעריכה ודמויות לא אמינות.

"רוזי", דרמה (2018). כשבעל הבית של רוזי ומשפחתה שוכרים, מחליט למכור את הבית, רוזי מוצאת את עצמה ברחוב עם ילדיה ובן זוגה. כעת עליהם לשרוד ולנסות למצוא בית חדש.

"לשבור את הקרח 2", אנימציה לכל המשפחה (2019). לכל סרט דיסני מצליח מגיע סרט המשך, ואחרי כמה שנים רימייק, זו הנוסחה לא? הפעם אלזה, אנה, כריסטוף, אולף וסוואן יוצאים ליער מסתורי שם הם יגלו את סוד הקסם של אלזה. הסקירה המלאה שלי.

"חייו הסודיים של וולטר מיטי", דרמה קומית (2013). בן סטילר הוא מנהל זוטר במגזין שעומד בפני סגירה. על מנת להציל את משרתו ומשרת אהובתו, הוא מחליט לצאת למסע מרהיב ברחבי העולם.

מבחינת סדרות, השבוע מתחילה עונתה הרביעית והאחרונה של סדרת הדרמה, הקומית "חדר 104". סדרת סיפורים שמתרחשים בחדר 104 של מלון אמריקאי ממוצע, הסיפורים נעים בין קומים, פנטזיה, דרמה ואפילו אימה.

נטפליקס

אם אהבתם את הסדרות המצוירות של הרובוטריקים בצעירותכם, היום (30/7) יעלה הפרק הראשון של סדרת האנימציה בעלת השם הקליט: "רובוטריקים: המלחמה על סייברטרון – הטרילוגיה: מצור". הסדרה מגוללת את סיפור המקור של מלחמת האזרחים האכזרית בין הרובוטריקים והשקרניקים.

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

העונה השנייה של "אקדמיית המטרייה", סדרת גיבורי על אפלה ופילוסופית (להגדרתם). העונה הראשונה זכתה לביקורות דיי מפרגנות, אבל אני מודה שלא הצלחתי להתמיד ופרשתי אחרי כמה פרקים בודדים. הסדרה עוקבת אחרי ילדים גיבורי על שאימץ עשיר אקסצנטרי, כשהם התבגרו, הם נפרדו ולא ממש שמרו על קשר. כעת עליהם להתאחד שוב על מנת להציל את העולם.

עונה 5 של סדרת דרמת בית הכלא הספרדית, "בפנים". הסדרה עוקבת אחר בחורה שנכלאה בעקבות מעילה שהיא ביצעה עבור בן זוגה. בכלא היא נאלצת ללמוד להסתגל לחייה החדשים. (הטריילר לא מתורגם).

"סוגרות חשבון" היא סדרת נוער חדשה. 4 נערות מחליטות לחשוף עוולות המתרחשות בבית הספר הפרטי שלהן, העניינים מסתבכים כשהן מתכננות פעולת נקם סודית.

לסיום, שתי סדרות דוקו חדשות שיגיעו אלינו השבוע: ביום שני תעלה "מדינת הגירה", מגוללת את סיפוריהם האישיים של מהגרים בארה"ב ומספקת מבט חסר תקדים לפעילות של הסוכנות לאכיפת חוקי המכס וההגירה. ביום רביעי תעלה "הפושעים המבוקשים ביותר בעולם", סדרה תיעודית המספרת על... הפושעים המבוקשים ביותר בעולם.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

שיר השבוע שלי הוא קטע ג'אז מתוך אלבום שהוקלט בתל אביב. הקטע שייך לאומן Jo Kaiat, פסנתרן ג'אז ממוצא צרפתי. ג'ו נדד הרבה בעולם כולל מספר שנים שהוא חיי בארץ ולמד מוזיקה כאן. באלבום החדש הוא אסף כמה מחבריו הקרובים: אבישי כהן על הבס, נועם דוויד על התופים, גלעד אברו על Double Bass וגלעד קצ'קה על כליי הקשה. לקטע קוראים:Find Back

Stereo Dub, הם צמד אומנים שמייצרים מוזיקת פופ אלקטרוני מלודי. יש להם סינגל חדש בשם Moving Targets

והנה עוד שיר בהשראת תקופת הקורונה, Paper Masks

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע ג'אז מלודי עם גיטרה וחצוצרה נהדרים:

נמשיך לגרסת כיסוי של הזמרת אנה דוקרוס, לשיר הקלסי Sitting on the Dock of the Bay:

נסיים הפעם גיטריסט הג'אז האיטלקי הוותיק אנטוניו פורציוני, בקטע מ2005, שמשלב את נאומים ורגעים היסטוריים כגון הנאום של מרטין לותר קינג ברקע. עבודת גיטרה מהפנטת!

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotifyתזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic.

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

נתחיל בערוץ של SpareChange שעשו סרטון פתיחת מוצר לרסיבר שהם מאמינים שיהיה מועמד לרסיבר השנה, NAD T778. הסקירה המלאה שלהם תעלה בעוד מספר שבועות כנראה.

טרי אליס, מערוץ Pursuit Perfect System, ממשיך את מבחן הרמקולים המדפיים שלו, והפעם Bowers & Wilkins 606

פול מקגאוון ה-CEO של PS Audio, עונה על שאלה של גולש בנוגע להתאמה של רכיבים במערכת סטריאו

והנה עוד שאלה, בנושא איך להבין קצב דגימות של אודיו:

נסיים עם קצת סקירות ופתיחות מוצר למסכים

ערוץ Ratings.com עם סקירה למסך Sony X900H

וינסנט טאו מ-HDTVTest, עם פתיחת מוצר למסך הדגל של סמסונג ה-Q950T

כנראה שפתיחת מסך דגל אחד, זה קטן על וינסנט אז הנה עוד אחד: Sony ZH8

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il


מעבר לתגובות בפורום