18/6/20 - מהדורת החדשות השבועית

אנטון קמינסקי
18-06-2020 11:19

ברוכים הבאים למהדורת החדשות השבועית, עם כל מה שאפשר לראות במסך הקטן, המלצות מוזיקה וחדשות מעולם הקולנוע הביתי.

מה לראות?

כולנו עדיין מחכים לפתיחת בתי הקולנוע בינתיים הנה מה שתוכלו לראות השבוע במסך הקטן.

סלקום TV

שבוע חזק מאוד בסלקום. מבחינת הסרטים, שני שוברי קופות זמינים כעת:

"מהיר ועצבני: הובס ושואו" (2019), סדרת הספין אוף של "מהיר ועצבני". ארגון טרור סודי ועשיר, מנסה לשחרר וירוס קטלני באמצעות שכיר חרב משופר הנדסית (אידריס אלבה). הבעיה שמולם עובד הצמד, חמום המוח והמלא בטוסטסטרון הובס (דווין ג'ונסון) ושואו (ג'ייסון סטאתם). הנה הסקירה המלאה שלי לסרט.

"זה: חלק 2" (2019), אימה. החלק השני של העיבוד האחרון לספרו הנהדר של סטיבן קינג "זה". 27 שנים אחרי מאורעות החלק הראשון, החבורה שהצליחה לגבור על פניווייז הליצן, נאלצת לשוב לדרי לקרב אחד נוסף מול הליצן הרצחני. לסקירה המלאה על הסרט - לחצו כאן.

מבחינת סדרות, שלושת העונות של "סיפורה של שפחה" זמינות כעת. מדובר בסדרה עוצמתית ויוצאת דופן, רק שלי באופן אישי, היה קשה לשרוד את תחושת הדיכאון שבה. הסדרה מראה מציאות אלטרנטיבית של ארה"ב. על רקע בעיית ילודה קשה המכה בעולם, קבוצת דתית קנאית משתלטת על המדינה. קובץ משפחות עשירות שולטות בעולם, והרבה נשים נאלצות להפוך לשפחות על מנת להוליד ילדים לגברים של המשפחות העשירות. סדרה מדהימה מבחינת הוויזואליות וערכי ההפקה.

קבלו את הטריילר לעונה 3 (הטריילר מבית HOT):

נעבור למשהו קליל בהרבה, העונה השנייה של הסדרה הקומית "ספר האורחים" זמינה כעת. הסדרה עוקבת אחר אורחים שונים בבקתה שלווה בהרים והאינטראקציות השונות שלהם עם תושבי המקום.

סדרה קומית נוספת, שעונתה השנייה עלתה לשירות כעת היא "רגעים מתים". במהלך מבצע מעצר של קרטל סמים גדול, הסדרה עוקבת אחרי דמויות, איך לומר זאת, לא מוצלחות במיוחד בשני צידי המתרס.

נטפליקס

ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

"כדור תועה" (סרט), הגרסה הצרפתית ל"מהיר ועצבני". מכונאי מוכשר בעל עבר פלילי, מואשם ברצח ויוצא למצוא את המכונית בה נמצא קליע שיכול להוכיח את חפותו. מהטריילר המלא, האקשן נראה ברמה מאוד גבוהה. לא מצאתי את הטריילר מתורגם, אז קבלו את הטיזר במקום:

"החוטאים", עונה 3. הסדרה עוקבת אחר בלש בעיירה קטנה במדינת ניו יורק, שמנסה לפענח פשעים מסתוריים בזמן שהוא נאבק בשדים של עצמו.

הפעם בפינתנו "תוכנית הריאליטי המיותרת ביותר", קבלו את העונה הראשונה של "המסלול הבוער". מדובר בגרסה די מטופשת לווייפאאוט. קבוצות מנסות לעבור חדרים שמוצפים בלבה מזויפת. הם יקפצו על הרהיטים, ויתלו על המנורות, הכל בשביל לא ליפול לתוך הלבה ולהיפסל. 

"תופסות קצב" (סרט), קומדיה לכל המשפחה. רקדנית אגוצנטרית שמפשלת באודישן, ונאלצת להדריך קבוצת ילדים לא הכי מוכשרים ולהכין אותם לתחרות ריקודים.

ביום שלישי יעלה הסרט "משודרג", גבר שנותר משותק בכל גפיו בעקבות שוד אלים, מקבל הזדמנות שנייה בעקבות שבב שמושתל בגופו ומאפשר לו לשלוט בגופו, ולתכנן את נקמתו.

מה לשמוע?

כאן תמצאו המלצות לשירים חדשים ושירים מכל התקופות שעשו לי את השבוע.

לינק לרשימה המלאה של השירים (ב-Spotify) מצורף בסוף החלק.

שיר השבוע שלי הפעם שייך לצמד שנקרא Bocana. שיר עם סגנון פופ ג'ז גרובי ו-laid back במיוחד, שתפס לי את האוזן:

שיר בלוז רוקנרול גרובי ומדליק של הזמרת ליסה מילס:

קטע גיטרת ג'ז איטי ומקסים:

בחלק של השירים הלא חדשים ברשימה, נתחיל מקטע ג'ז ווקל, משולב עם סול ו-R&B, של הזמרת ליז רייט:

נמשיך לבלדת סול רגועה ומלודית:

נסיים באחד מנגני הבס הכי גדולים בסצנת הג'ז, מרקוס מילר, בקטע שלגמרי הולך לשמש אותי במבחני הבס:

לינק לרשימת השירים המלאה שעשתה לי את השבוע ב-Spotify

תזכורת: אתם יכולים להמיר את הרשימה לשירות הזרמה אחר בעזרת השירות TuneMyMusic

חדשות מעולם הקולנוע ביתי

נתחיל עם פול מקגאוון היקר, המנכ"ל הבאמת חמוד של PS Audio, שעונה על שאלות הגולשים. הפעם הוא עונה על השאלה של מדוע כל כך קשה להקליט פסנתר?

ערוץ Zero Fidelity, הוא ערוץ שמרגיש מעט חובבני, אבל לפעמים יש שם סקירות מעניינות. הפעם הם סוקרים את הרמקול המדפי Kef R3:

סרטון מאוד מעניין מערוץ אודיוהוליקס, ג'ין דהלאסלה, מראיין נציגים של סאונד יונייטד (הבעלים של דנון ומרנץ) ומספר על כך שבסדרת ה-X החדשה של דנון יש תכונה חדשה של PreAmp Mode (שהייתה זמינה עד כה רק ברסיבר הדגל שלהם ה-X8500), מה שמאפשר ניתוק מוחלט בין יחידת ה-PreAmp למגבר הפנימי והופך את הרסיבר לפרוססור לחלוטין.

ערוץ Audio Advice (חנות מסחרית) עם סקירה של סדרת הרמקולים טריטון של חברת GoldenEar:

נסיים בשתי סקירות מסכים: וינסנט טאו מ-HDTVTest סקר מסך הדגל של סדרת ה-4K סמסונג ה-Q95T:

ערוץ Ratings.com סקרו את ה-Sony X950H:

עד כאן להפעם, סופ"ש נפלא לכולם!

 

את כל התכנים של אנטון תוכלו למצוא גם באתר: avreviews.co.il

מעבר לתגובות בפורום