האולפן האינטימי שלי: כל האפליקציות לעריכת סרטונים בהסגר

ענבל סינגר
19-04-2020 11:16

מתחרפנים בין ארבע קירות? רוצים לשדר לחברים או לעולם מה שאתם עושים בבית? רוצים לעשות משהו מגניב אפילו שאתם תקועים בבית ולהעביר את הזמן בכיף? כל האפליקציות לעשות "הוליווד" משלכם בבית – זמינות גם באנדרואיד וגם ב-apple store.

Vimeo Create

אתם הולכים להתאהב באפליקציה הזאת שמאפשרת לערוך וליצור סרטונים בעזרת AI, ואפילו מבוססת על טכנולוגיה של חברה ישראלית. האפליקציה כוללת מצד אחד כלים שמתאימים כמו כפפה לעסקים קטנים ולאנשי שיווק שמעוניינים לייצר סרטונים כדי לשווק את העסק שלהם (הנה לכם הזדמנות טובה לעשות סרטון לעסק שלכם אם הוא מושבת כרגע או שאתם חושבים איך לתת לו פוש בלי הרבה מאמץ), אבל מצוינת גם לטובת מי שרוצה להפיק ולערוך סרטונים לטובת מטרות כיפיות אחרות.

האפליקציה מאפשרת לכם לחבר ביחד וידאו, מוזיקה, תמונות וכל מידע שתרצו להכניס לתוך הסרטון שלכם באמצעות בינה מלאכותית. אתם בוחרים טמפלט ומתחילים לרוץ עליו בקלות. ניתן גם לשלב קטעי וידאו ותמונות שאתם מצלמים עם הטלפון או תמונות מהמצלמה המקצועית שלכם, אם יש לכם כזו. יוצא סרטון ברמה גבוהה שאתם יכולים לשתף במהירות ברשתות החברתיות או לשלוח בוואטסאפ למשפחה (סבתוש וסבוש), לחברים או לדף העסקי שלכם. יש המון המון המון טמפלטים שהוכנו מראש על ידי מפתחי האפליקציה וכולן חינמיות לשימוש!

תמונה עם סבתא

האפליקציה זמינה למשתמשים שכבר רשומים ב-vimeo אך כדי לשמור ולהפיץ את הסרטונים יש לשלם על מנוי בתשלום חודשי נמוך יחסית. שווה בהתחשב במה שמקבלים מבחינת התוצאות! וגם משעמם, אז יאללה... יש אגב גם גרסת ווב וגם גרסה לסמארטפונים.

יוצרים סרטונים ועורכים תמונות עם הילדים

לאחרונה השיקה גוגל מספר אפליקציות שמטרתן לבדר אתכם עם הילדים או את עצמכם דרך יצירת סרטונים כיפיים באמצעות הסמארטפון. תכירו את Snapseed שיש לה בשורה של ממש בתחום עריכת תמונות, הרבה מעבר למה שיש באינסטגרם להציע לכם. האפליקציה לעריכת התמונות מציעה שפע של פילטרים סטייל אינסטגרם לתמונות שלכם וגם לא מעט כלים רבים נוספים לעריכה נוחה מהנייד של התמונות. היא זמינה בשתי החנויות המרכזיות - שווה לכם לנסות. הילדים בטוח יאהבו!

יצירת סרטון

האם גם אתם רוצים לרכב על ז'אנר העלאת תמונות הילדות שלכם ולעשות להן דיגיטציה היישר מאלבום התמונות בשביל פוסט TBT מרהיב באינסטוש? גוגל מציעה לכם לשם כך את אפליקציית Photoscan שמחוברת אוטומטית לגיבוי התמונות בענן של גוגל ומאפשרת לצלם תמונות ישנות עם הסמאטרפון כך שייצאו מהממות. מה למשל טוב באפליקציה הזאת? שהתמונות יוצאות חתוכות בדיוק כמו בתמונה המקורית (בלי שרואים חלק מהשולחן או משהו כזה) והן מגובות היישר אל הענן שמא ייאבדו להן. האפליקציה גם מסייעת בצילום של התמונות מבלי שיהיה את הבוהק המעצבן הזה שקורה כשמנסים לצלם תמונות ישנות והעותק נותר בהחלט נאמן למקור. אם כבר אתם בבית, אולי זה זמן טוב לעשות דיגיטציה לכל האלבומים ולהסתייע בכך בילדים - זה לגמרי מעביר את הזמן ויספק לכם קצת שקט מהילדים כדי להשלים את הבינג' בנטפליקס.

תמונה לפוסט TBT

עוד משהו כיפי לילדים (ולכם) באדיבות גוגל

על האפליקציה Toontastic 3D שמעתם? זו אפליקציה ליצירת סרטונים מצוירים, גם היא מבית גוגל. אפשר ליצור בה כמה דברים: סיפור קצר המורכב משלושה חלקים, סיפור קלאסי הבנוי מחמישה חלקים ודו"ח מדעי (ממש כך) מחמישה חלקים. זו דרך יצירתית ביותר להעסיק את הילדודס מבלי לעשות משחקים מונוטוניים שכבר חוזרים על עצמם וטחנתם עד דק איתם. וגם לכם זה יכול להיות נחמד להכין סיפור ואז להציג אותו לילדים לפני השינה, מבלי להקריא להם כשכבר בא להם להקיא מרוב עייפות ושחיקה. אתם או הילדים (מי שבא לכם) בוחרים דמויות ורקע שבו יתרחש הסרטון שלכם, אחר כך אתם מסדרים את הסצנות ואת התנועה של הדמויות ויש אפשרות אפילו לבחור את מוזיקה הרקע המתאימה לכל סצנה. חשוב לציין שהממשק של האפליקציה הוא באנגלית אבל גם ילד חכם (ובטוח שהילד שלכם כזה!) או הילדים בליווי שלכם, תוכלו לאחר כמה התנסויות להתמצא ולייצר סרטונים ממש בקלות.


מעבר לתגובות בפורום