לראשונה ב-yes: סרטי הקולנוע בטלויזיה בזמן אמת!

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
18-03-2020 19:33

שיתוף פעולה בין yes לבין חברות הפצת סרטים, יאפשר לראשונה צפייה בטלוויזיה בסרטים הגדולים והמדוברים שהוקרנו עד יום חמישי האחרון בבתי הקולנוע, שנסגרו בשל הקורונה

לאור ההנחיות החדשות של משרד הבריאות האוסרות הגעה לבתי הקולנוע ושהובילו לסגירתם הזמנית, חברת yes מכריזה על מהלך חריג וחסר תקדים, אשר נבנה בשיתוף פעולה עם חברות הפצת הסרטים בישראל, במסגרתו יעלו לשירות ה-VOD של yes סרטים חדשים שהוקרנו בבתי הקולנוע בימים אלה.

חלק מהסרטים יצאו לאקרנים רק בשבוע-שבועיים האחרונים, וחלקם לא הספיקו להציג יותר ממספר ימים על מסכי הקולנוע. המהלך של yes נועד להעניק לחובבי קולנוע אפשרות ליהנות מסרטי קולנוע חדשים, בימים אלו של בידוד וחוסר ודאות.

בין הסרטים המדוברים אותם תחל yes להעלות בימים הקרובים לשירות ה-VOD שלה: "1917", "ג'ודי", "הפרידה", "יוצאים מן הכלל", הסרטים הישראלים "מאמי" ו"עיניים שלי", "הצלם ממומבאי", "פרשת המים", "נפילת אימפריית הכסף", סרטי ילדים ועוד. 

מחיר הזמנת כל סרט ישאר על 24.90 ₪, אותה עלות של סרטים אחרים בתשלום בשירות ה-VOD של yes (לשם השוואה, מחיר כרטיס לסרט בקולנוע עומד על 40 ₪).

 

1917 - סרט המלחמה עטור הפרסים והשבחים שביים סם מנדז, המתעד את סיפורם של שני חיילים בריטים בעיצומה של מלחמת העולם הראשונה.

1917

ג'ודי - סרט דרמה ביוגרפי מדובר בכיכובה של רנה זלווגר שזכתה באוסקר על תפקידה, המגלמת את השחקנית והזמרת ג'ודי גרלנד, בשנת חייה האחרונה.

הפרידה - אחד הסרטים המדוברים של השנה וזוכה גלובוס הזהב, המגולל את סיפורן של בנות משפחה המגלות שסבתן עומדת למות, ומחליטה שלא לספר לה על מצבה.

מאמי - סרט מוזיקלי ישראלי המבוסס על אופרת הרוק "מאמי", שהפכה לקאלט, ביימה קרן ידעיה ובכיכובם של דודו טסה ויובל בנאי.

מאמי

יוצאים מן הכלל - דרמה קומית צרפתית, מהיוצרים של הלהיט "מחוברים לחיים", אודות שני מחנכים המטפלים באנשים בעלי אוטיזם.

הצלם ממומבאי - דרמה רומנטית של הבמאי ההודי שאחראי ללהיט "לאנץ' בוקס", המגוללת סיפור אהבה בין צלם תיירים בעיר מומבאי לבין אשה ממעמד גבוה.

פרשת המים - דרמה משפטית בבימויו של טוד היינס, המבוסס על סיפורו האמיתי של עורך דין שחשף קשר בין מחלות קשות לבין חומרים מסוכנים בהם השתמשה חברת כימיקלים.

נפילת אימפריית הכסף - סרטו של הבמאי הקנדי המוערך דניס ארקן, אודות שליח שנופלים לידיו שקים של מיליוני דולרים, שננטשו בשל שוד שהסתבך.

 

המהלך האחרון מתווסף מצטרפת ליוזמות נוספות של yes עבור לקוחותיה, במסגרתן נפתחו בחינם כל ערוצי הילדים ומגוון ערוצי Life Style, כשלקוחות STINGTV הנמצאים בכל אחת מהחבילות יכולים ליהנות מכל הערוצים של החבילה המושלמת הכוללת כ- 40 ערוצי ילדים, סרטים, מדע וטבע, דוקו, היסטוריה ועוד ללא תשלום נוסף. כמו כן, נפתחו בחינם רק ללקוחות yes עשרה סרטים חדשים ומדוברים וביניהם הסרט הגדול של השנה, "פרזיטים".


מעבר לתגובות בפורום