ליין טלוויזיות Real 8K מבית LG

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
05-01-2020 15:16

LG תחשוף ב-CES ליין טלוויזיות Real 8K בעלות מעבד Alpha 9 דור 3 עם בינה מלאכותית. טלוויזיות ה- 8K החדשות של LG מציעות ביצועי סאונד ותמונה משופרים בזכות מעבד חדש ליישומי בינה מלאכותית.

חברת LG Electronics תציג בתערוכת CES 2020 ליין מורחב של טלוויזיות 8K אשר ממחישה את חוויית ה-Real 8K. הליין המעודכן הכולל עתה שמונה דגמים, ובהם גם מסכים חדשים של 65 ו-77 אינטש. אלה, מצטרפים לדגמים הקיימים, של 75 ו-88 אינטש.

מגוון דגמי 2020 כוללים טלוויזיות פרמיום LG Signature OLED 8K בגדלים  88 ו-77 אינטש, (דגמי 88/77 OLED ZX), וטלוויזיות מתקדמות מסדרת (NanoCell (75/65 Nano99, 75/65 Nano97 ,75/65 Nano95. כל אחד מהדגמים האלה מספק ביצועים העולים מעל ומעבר לתקנים הרשמיים לטלוויזיות 8K Ultra HD, כפי שהוגדרו על ידי התאגדות הטכנולוגיה הצרכנית (CTA). בדיקות ההסמכה לתקן של הדגמים החדשים בוצעו על ידי מעבדות בלתי תלויות, דוגמת TV Rheinland.

מעבר לכך ש-LG מספקת חווית 8K אמיתית, מספקות הטלוויזיות של החברה חוויית צפיה אמיתית ב-8K בדרכים שונות במגוון ממשקים דיגיטליים. הדגמים החדשים מסוגלים להציג תכני 8K ממקורות קלט שונים דוגמת HDMI ו-USB, לרבות שיטות קידוד דוגמת HEVC VP9 ו-AV1. האחרונה זוכה כיום לתמיכת רוב ספקי שירותי הסטרימינג, כולל YouTube. הטלוויזיות של LG יתמכו בתכני 8K בקצב סטרימינג מהיר של 60FPS, והן מוסמכות  לספק 8K 60P בחיבור HDMI.

טלוויזיות ה- 8K החדשות של LG מציעות גם ביצועים משופרים בזכות מעבד חדש המבוסס בינה מלאכותית AI),Alpha 9)דור 3. טכנולוגיות למידה עמוקה מאפשרת לדגמים החדשים לספק איכות תמונה וצליל אופטימליים לכל סוג תוכן באמצעות כלי בינה מלאכותית המבוססים על Upscaling של 8K. המעבד החדש  מנתח את התוכן המוקרן, ומפעיל טכנולוגיה ארבעה-שלבית ייחודית לצמצום רעש וטכנולוגיה לשיפור חדות התמונה – הכל על מנת לשדרג תוכן המתקבל בהפרדה נמוכה ולהציגו ברמת שלמות הקרובה לזו של תכני 8K מקוריים.

LG Real 8K

טכנולוגיית AI Picture Pro המשולבת במעבדי A9 דור 3 מסוגלת לזהות פנים וטקסט המוקרנים על המסך, ולכוונן את אופן התצוגה על מנת להפיק צבעים טבעיים יותר של גווני העור, תווי פנים מוגדרים היטב ואותיות טקסט ברורות יותר וקלות לקריאה. מעבר לכל אלה, טכנולוגיית Auto Genre Selection (בחירה אוטומטית של ז'אנר) מזהה את סוג התוכן הנצפה בכל רגע, ומתאימה באופן אוטומטי את הגדרות התמונה – על מנת להבטיח איכות מיטבית במעבר בין ארבעה סוגי תוכן: סרטים, שידורי ספורט, שידור רגיל ואנימציה.

מערכת הקול AI Sound Pro מנתחת ומסווגת את תכני האודיו, בחמש קטגוריות: מוסיקה, סרטים, ספורט, דרמה וחדשות – על מנת להפיק קולות ברורים ועשירים יותר, כמו גם לכוונן את צלילי הרקע. דיבור אנושי מופרד מרצף הסאונד ועוצמתו מוגברת – באופן המקל על הצופים להבין את הנאמר על גבי המסך. צלילי הרקע מזוהים גם הם בנפרד – והכל משולב מחדש, בזמן אמת, על מנת ליצור חוויית צליל היקפי ב- 5.1 ערוצים.

מעבר לחוויית הצפייה יוצאת הדופן, טלוויזיות ה- 8K של LG מציעות רמה חדשה של נוחות שימוש ותפעול, המתאפשרת גם היא בזכות טכנולוגיית בינה מלאכותית. משתמשים יכולים לנטר ולשלוט במכשירי IoT תואמים ישירות ממסך ניהול הבית החכם המוצג על גבי הטלוויזיה, ומערכת שליטה בפקודות קוליות (Hands Free Voice Control) מאפשרת להפעיל מכשירים מחוברים גם כאשר הפקודה מושמעת ממרחק משמעותי מהטלוויזיה.

מערכת זיהוי הקול ThinQ מובנית ומשולבת בכל טלוויזיה של LG ב-8K, וזמינה ב-144 מדינות, פלטפורמת מערכת הפעלה הפופולרית webOS, המותקנת בטלוויזיות החדשות של LG, תומכת ב-Apple AirPlay 2 וב-HomeKit של אפל, כמו גם ב-Google Assistant ובאלקסה של אמזון. תאימות ל- Alexa Premium Far-Field Voice צפויה בעתיד.

לדברי Park Hyoung-sei, נשיא חברת מערכות הבידור הביתיות של LG: "אנו מחוייבים לספק לצרכנים חוויית צפיה איכותית במיוחד. עם טלוויזיות LG 8K OLED ו- NanoCell, לקוחות יכולים לדעת כי הם מקבלים מוצרים הערוכים לעבודה בעתיד – שיספקו איכות תמונה מהפנטת ללא תלות בפורמט בו מגיע התוכן".


ליין טלוויזיות ה-8K החדש של LG יוצג במהלך תערוכת CES 2020 בתאריכים 7-10.1.20 בביתן מספר #11100 ב-Central Hall of the Las Vegas Convention Center. מוזמנים לעקוב אחר כל הפעילות של LG ב-CES ואחר ההכרזות השונות ברשתות החברתיות באמצעות ההאשטג #LGCES2020


מעבר לתגובות בפורום