המקרר החכם: InstaView LG

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
05-01-2020 12:34

טכנולוגיות המקרר החכם InstaView LG ממשיכות להתפתח: המקרר מנהל מלאי מוצרים, מכין רשימת קניות, ומפיק כדורי קרח במקום קוביות

 

חברת LG Electronics תציג בתערוכת CES 2020 שני מקררים חדשים בסדרת InstaView™: האחד – המשלב יכולות ייחודיות בתחום ייצור הקרח עם טכנולוגיית Craft Ice™, והשני – דור שני של InstaView ThinQ™. עם כלים מתוחכמים מעולם הבידור הביתי, וחוויית משתמש משופרת, הופכים המקררים ממכשיר חשמלי בלבד – למקור של נוחות והנאה בשימוש השוטף. טכנולוגיית InstaView של LG  מאפשרת להציץ אל תוך המקרר מבלי לפתוח את הדלת החיצונית שלו – באמצעות פאנל זכוכית המשמש גם כצג לחיפוש מתכונים, ולהקרנת וידיאו בתחומי הבישול.

InstaView עם מערכת Craft Ice™ –  אשר זכה בפרס החדשנות בתערוכת CES 2020 – הוא המקרר הראשון בעולם המשלב מכונה המפיקה כדורי קרח – במקום הקוביות המסורתיות: המבנה הכדורי אומר כי הקרח נמס לאט יותר. לאחר שהמקרר הושק כבר בארה"ב, הוא צפוי להיות זמין בשווקים נוספים במהלך שנת 2020. הכדוריות – בקוטר של כחמישה ס"מ, נמסות בקצב איטי מזה של קוביות קרח מרובעות – ומאפשרות לשמור על טעמו המקורי של המשקה לאורך זמן רב יותר.

InstaView ThinQ חדש - במהלך 2020, תשדרג LG את הדגמים המובילים בסדרת מקררי InstaView, עם זמינות הדור השני של טכנולוגיית ThinQ. מוצרי מזון המוכנסים אל המקרר או מוצאים ממנו – לרבות מקומות האחסון המשולבים בדלתות Door-in-Door® ובמגירות – ייסרקו על ידי מערכת ראייה מלאכותית מתקדמת, לצורך ניהול חכם של תמונת המלאי הזמין במקרר בכל רגע נתון. בעזרת המידע הזה, יודע המקרר להציג הצעות והמלצות שימושיות המבוססות על הרכיבים הזמינים בתוכו. הטכנולוגיה המשופרת תוכל עתה להתריע בפני בעל הבית על פריטים העומדים לפני סיום, ולהציע אופציה להזמנה אוטומטית שלהם עוד לפני שהמשתמש הגיע הביתה וגילה, למשל, כי שכח לחדש את מלאי הביצים למשל. 

InstaView LG

הפאנל הקדמי החכם השקוף של מקריי InstaView עושה עתה יותר מאשר הצגה של המוצרים והמצרכים הנמצאים בתוך המקרר מבלי לפתוח את הדלת ולאבד אוויר קר. הפאנל מציע שימוש נוסף כצג בן 22 אינץ', המאפשר לגלוש ברשת ולצפות בסרטוני וידיאו בתחומי הבישול – באמצעות רשת ה- WiFi הביתית וללא צורך בסמארטפון או בטבלט נפרדים.

שירות לקוחות על פי LG - הדגמים החדשים של מקררי LG InstaView יציעו שירות לקוחות ותחזוקה מונעת, באמצעות פתרון ניהול מבוסס בינה מלאכותית. השירות מספק תמיכה אישית וליווי של הלקוחות באופן המאפשר להם לעשות שימוש מיטיבי במכשירי החשמל שלהם, מציג עצות שימושיות לשיפור הביצועים, ומתריע באופן יזום על תקלות אפשריות עוד לפני שהתגלו בפועל. כך, למשל, מנטרת המערכת את פעילות המקרר בזמן אמת, ושולחת התרעה כאשר היא מזהה עליה בטמפרטורה, צורך בהחלפת פילטר מים, או מידע חיוני אחר הדרוש על מנת להבטיח תפקוד מיטבי.

לדברי Dan Song, נשיא חטיבת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות מיזוג האוויר של LG, "המטרה ב- CES 2020 היא להציג את האפשרויות במטבחי המחר, הנפתחות בעזרת מקררי InstaView ויכולות הבינה המלאכותית החדשות. הטכנולוגיה הופכת במהירות את מה שהיו בעבר קופסאות לבנות משעממות – למכונות מלהיבות, המסוגלות לעצב קרח, לתכנן ארוחת ערב ולהרכיב רשימות קניות. המקררים מסדרת ThinQ מתוכננים לטובתם של לקוחות היודעים להעריך כל עזרה אותה יקבלו במטבח."


בין 7-10 בינואר, יוכלו מבקרי CES 2020 להכיר בעצמם את סדרת המקררים החדשה, בביתן מספר 11100 במרכז הכנסים בלאס וגאס. עקבו אחרי LG ברשתות החברתיות לעוד הודעות על CES באמצעות ההאשטג #LGCES2020. 

 

 

מעבר לתגובות בפורום