חוויית סאונד יוקרתית: מקרני הקול החדשים של LG

הודעה לעיתונות, הועברה כלשונה
29-12-2019 10:58

דגמי 2020 מרחיבים את היצע המערכות המשלבות טכנולוגיות של Meridian ותומכים בתקני Dolby Atmos ו- DTS:X

 

חברת LG תציג בתערוכת CES 2020 שורת מקרני-קול (soundbar) המספקים צליל באיכות גבוהה, קישוריות קלה, פונקציונאליות חכמה ועיצוב יוקרתי וחלק – המשתלבים באופן מושלם עם הטלוויזיות המרהיבות של LG.

מקרני הקול החדשים של LG  מספקים צליל עשיר ונאמן למקור, השובה את האוזן בדיוקו ובעומקו. דגמי 2020 ממנפים את שיתוף הפעולה ארוך השנים של החברה עם Meridian Audio, כאשר דגמים נוספים משלבים טכנולוגיות כיוונון צליל סופי דוגמת Bass and Space, המגבירה את איכות ההפקה של צלילים בתדר נמוך ומרחיבה את טווח הצלילים, כמו גם טכנולוגיית Image Elevation, המבטיחה חוויית האזנה משופרת באמצעות הגברת הטווח המדוייק של הכלים או הקולות הנתפסים כמובילים בכל רגע נתון. מעבר לכל אלה, רוב דגמי השנה החדשה תומכים ב- Dolby Atmos וב- DTS:X, על מנת להבטיח צליל דינאמי העוטף את המאזין.

soundbar LG

חידוש בדגמי הפרמיום של מקרני הקול מתוצרת LG הוא כלי כיוונון הצליל מבוסס הבינה המלאכותית AI Room Calibration, המבטיח צליל אופטימאלי יותר באמצעות התאמה אוטומטית של הפלט למאפיינים הייחודיים של החדר. הדגמים המתקדמים האלה מציגים יכולות כיוונון עצמי, ומסוגלים לזהות ולנתח את הצלילים על מנת להעריך את המימדים של חלל נתון – ולהתאים את הצליל למידות האלה. כאשר המערכת משמיעה תוכן שנערך לסביבת Dolby Atmos או DTS:X, מאפשרת הטכנולוגיה הזאת למשתמשים ליהנות מצליל היקפי הנשמע לאוזן כאילו הגיע מכיוונים שונים. בנוסף, מקרני הקול של LG בדגמי הפרמיום משלבים אלגוריתם עיבוד מתקדם המסוגל לשדרג פורמט צליל קונבנציונאלי לרמה הקרובה לזו של צליל אולפן.

על מנת לספק חוויית קולנוע ביתי חיה במיוחד, מציעים מקרני הקול החדשים של LG תמיכה ב- 4K Pass-Through, ותקני אודיו נוספים המקבילים לאלה של אולמות קולנוע, בעזרת ערכת רמקול אחורי אלחוטי SPK8 Wireless Rear Speaker Kit, התורמת לרוב דגמי מקרני הקול החדשים של LG. Google Assistant, המובנה ומשולב ביותר ויותר מדגמי 2020, מאפשר למשתמשים לשלוט במכשירי חשמל חכמים ישירות  ממקרן הקול שלה, בעזרת פקודות קוליות. הקישוריות הופכת קלה מאי-פעם, עם תוספת ערוץ אודיו חוזר eARC, המאפשר לחבר מכשירים חיצוניים ישירות לטלוויזיות חכמות וליהנות מצליל תלת-מימדי בהפרדה גבוהה בפורמטים דוגמת Dolby True HD ו- DTS Master Audio.


soundbar LG

 

רשימת דגמי מקרני הקול החדשים של LG כוללת שני מכשירים שזכו בפרסי החדשנות של CES. דגמי הפרמיום SN9YG ו- SN11RG זכו להכרה בזכות איכות הצליל המשופרת והשימושיות הנוחה, בעוד ספינת הדגל בתחום זה, דגם SN11RG היא מערכת בת 7.1.4 ערוצים, אותה משלימים שני רמקולים אחוריים אלחוטיים – על מנת לספק צליל קדמי ואחורי וליצור סביבת קול ב- 360 מעלות. עיצוב עתידני חלק תואם באופן מושלם לאסתטיקה המינימאליסטית של הטלוויזיות מתוצרת LG בדגמי 55 ו- 65 אינץ', ויוצר הרמוניה ויזואלית המשתלבת בכל חדר.

לדברי Park Hyung-woo, המוביל את עסקי האודיו והווידיאו בחטיבת מערכות הבידור הביתי של LG, "המטרה שלנו הייתה תמיד להביא צליל טוב יותר ליותר אנשים, ובאמצעות מוצרים נוספים הממנפים את שיתוף הפעולה שלנו עם Meridian אנו מסייעים להשיג מטרה זאת. הדגמים החדשים של LG מציעים ביצועים גבוהים, נוחות וגמישות גבוהה – באופן שינגיש את חוויית האודיו ברמות הפרמיום ללקוחות נוספים, סביב העולם."

מבקרי CES 2020 יוכלו לחוות בעצמם את הפיתוחים האחרונים של מקרן הקול החדש, בביתן מספר 11100 במרכז הכנסים בלאס וגאס. עקבו אחרי LG ברשתות החברתיות לעוד הודעות על CES באמצעות ההאשטג #LGCES2020

מעבר לתגובות בפורום