גלקסי נוט 7 של סמסונג הוכרז - עם סורק רשתית

ליאור קורן
02-08-2016 19:25

סמסונג גלקסי נוט 7 החדש מציע לראשונה סורק רשתית שמאפשר גישה לטלפון רק לאחר זיהוי עיני המשתמש.

סמסונג דילגה השנה על המספר 6 ונתנה לנוט החדש את המספר 7 כך שיתאים לשם של האח למשפחה – גלקסי S7.

אז מה נמצא מתחת למעטה המתכתי? בדגם נוט 7 החדש, סמסונג למעשה עושה שימוש כמעט באותה חומרה של דגם גלקסי S7: מעבד סנאפדרגון 820 עם זיכרון 4GB RAM, אותה מצלמה מוצלחת עם 12 מגה פיקסל, עם אחסון פנימי בנפח 64GB ואפשרות הרחבה ע"י כרטיס זיכרון בנפח של עד 256GB. המסך מגיע בגודל 5.7", בטכנולוגיית Super AMOLED ורזולוציה חדה של 2560x1440 פיקסלים. הוא תומך גם בהצגת סרטוני וידאו בטכניקת HDR שאמורה להציג תמונה עם טווח דינמי רחב במיוחד – בעלת לבנים בוהקים ושחורים עמוקים. על המסך מגנה זכוכית גורילה 5 מהדור החדשה שאמורה להיות עמידה יותר למכות וסריטות.

ביקורת סמסונג גלקסי נוט 7
גוף המכשיר מציע הגנה ברמה מסוימת מפני מים או אבק, בתקן IP68, עיצובו החיצוני ממשיך את הקו המוכר של דגמי החברה האחרונים, עם לחצן בית פיזי אחד למטה ושוליים קמורים של המסך. הסממן המוכר ביותר של ה-Note – הלא הוא ה- S-Pen ממשיך כמובן גם כאן. הסוללה בקיבולת 3500mAh ומחבר הטעינה בתקן העדכני USB-C. לשמחת רבים מהלקוחות, סמסונג לא ביטלה את שקע האוזניות הסטנדרטי והמוכר.


להסתכל לו בעיניים

סמסונג שמה לה למטרה את הקהל העסקי וחיזקה בהתאם את תכונות האבטחה ב- Note 7. המאפיין הבולט ביותר הוא סורק רשתית – המשתמש מזוהה ע"י המכשיר במבט ישיר אליו, בסגנון שמזכיר מעט סרטי מדע בידיוני. סורק הרשתית לא בא על חשבון סורק טביעת אצבע שגם הוא נוכח כאן ואם יש לכם מידע רגיש במיוחד, הנוט מציע תיקיה מוצפנת.


ה-Galaxy Note7 יהיה זמין בעולם החל מ-19 באוגוסט בשילובי צבעים של אלמוג- כחול, פלטינה- זהב, טיטניום-כסף ושוהם- שחור.

מעבר לתגובות בפורום