מעתה, אמרו פרטנר במקום אורנג'

ליאור קורן
16-02-2016 11:33

פרטנר הוא השם החדש של קבוצת התקשורת שהוחלף בעקבות הסערה התקשורתית, החברה מקבלת מיתוג חדש עם לוגו טורקיז במקום הכתום.

מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי סיפר הבוקר במסיבת העיתונאים כי "זו היתה סערה לא פשוטה ומעטות החברות במשק שעברו סערה כזו" בהתייחסו למהומה שקמה לאחר דברי מנכ"ל קבוצת הטלקום הצרפתית אורנג' באירוע בקהיר כי היה רוצה לסיים את קשרי החברה עם פרטנר הישראלית. בנבנישתי הדגיש כי "אנחנו חברה ישראלית גאה עם אלפי ישראלים עובדים ובעלי שליטה". שינוי שם אינו עניין פשוט לחברה גדולה, אבל השם פרטנר כבר מוכר ללקוחות הישראליים ולכן נראה שלא נדרשת תקופת הסתגלות מסובכת.

פרטנר עבדה על השינוי עם חברת מיתוג בין לאומית - MetaDesign, חברה שעבדה עם מותגים בינלאומיים כמו אאודי ו- Sony והלוגו החדש מסמל את "מחוברים" - הצרכן החדש שרוצה לצרוך את התוכן בכל מקום ומצב. הצבע הכתום המוכר, יוחלף מעתה ברקע טורקיז.


מעתה, פרטנר מגדירה את עצמה כלא רק חברת סלולר אלא חברת תקשורת שנותנת פתרונות כוללים. עם חבילות תקשורת לבית ולדרכים.



אינטרנט מהיר

המשנה למנכ"ל קבוצת פרטנר, יובל קינן הציג את האינטרנט הביתי אשר מבוסס על רשת הדור הרביעי עם נתבים אלחוטיים יעודיים ונקרא Partner #Home. בשיטה הזו, סוף סוף ספקית אינטרנט ישראלית שמה דגש על קצב העלאת נתונים לאינטרנט - קצב UPLOAD של עד 30MB.


משיטוט באתר החברה החדש, אפר לראות גם חבילות אינטרנט בשיטות ה"מסורתיות" יותר של תשתית רשת פיזית וראוטרים רגילים,  כמו למשל חבילת ספק+תשתית 100Mb במחיר 80 ₪ ללקוחות פרטנר ו- 90 ₪ ללקוחות שאר החברות, הורדה עד 100Mb והעלאה עד 3Mb. החבילה כוללת תשתית VDSL ושירותי גישה לאינטרנט של פרטנר. המחיר לאחר 12 חודשים: 100 ₪, המחיר לאחר 18 חודשים: 120 ₪. לא כולל עלות משלוח/עלות התקנת ציוד הקצה ככל שנדרש וניתן לשכור ציוד קצה בעלות של 10 ש״ח לחודש.
כמו כן, חבילת ספק ותשתית + סטרימר PROBOX 2 EX PLUS במחיר 99.9 ₪, עלות משלוח: ₪49.

אתר החברה החדש: www.partner.co.il

מעבר לתגובות בפורום