חדש: מערכות מוזיקה קומפקטיות חכמות של REVO

dtown
09-11-2015 07:01

מערכות המוזיקה הקומפקטיות של REVO הגיעו לישראל ומציעות קישוריות אלחוטית, תמיכה ברדיו אינטרנטי, מולטי רום, הזרמת מוזיקה ברשת וגם רדיו FM אנלוגי.

REVO נוסדה בשנת 2004, משרדיה נמצאים בסקוטלנד והיא יצרנית של סטרימרים לאודיו ומכשירי רדיו דיגיטלי איכותיים. היא משלבת במוצריה חומרים כמו אלומיניום ועץ אמיתי.

לישראל הגיעו שלושה דגמים המשלבים קליטת רדיו FM אנלוגי עם טכנולוגיות דיגיטליות כמו רדיו אינטרנטי והזרמת מוזיקה דרך הרשת האלחוטית. שניים מהדגמים מתפקדים גם כיחידות מולטי רום.

SuperSignal
רדיו בגודל קומפקטי יחסית, כולל קליטת תחנות FM וקישוריות Bluetooth להזרמת מוזיקה דרך סמארטפון או טאבלט מסוג אנדרואיד, אפל או Windows Phone. עם תמיכה בתקן aptX להעברה אלחוטית באיכות CD. בחזית המכשיר, מסך מידע מסוג OLED מונוכרוני ושליטה בעזרת מערך לחצנים או שלט רחוק (כלול). רמקול המכשיר בקוטר 3.5" עם מגבר Class D בהספק של 10 וואט. ה- SuperSignal יכול לשמש רדיו חכם למטבח או לחדר אחר בבית.

REVO SuperSignal
SuperConnect
זהו דגם גדול וחזק יותר (מגבר 15 וואט), כולל גם חיבור אינטרנט וגישה לשירותי מוזיקה ברשת עם למעלה מ- 16,000 תחנות, תמיכה ב- DLNA להזרמת מוזיקה מהמחשבים ברשת הביתית, תמיכה ב- Bluetooth עם aptX, מולטי רום, יציאת אוזניות ויציאת אודיו אופטית, צג OLED מונוכרוני.

REVO SuperConnect
SuperSystem
זהו הדגם הגדול והבכיר, כולל זוג רמקולים סטריאו בקוטר 3.5" עם מגבר Class D בהספק 80 וואט וגם סאב וופר תחתון בהספק 40 וואט. תמיכה ברשת אלחוטית ושירותי מוזיקה אינטרנטיים, שקע USB, סטרימר עם פורמטי קבצי אודיו AAC, AAC+, MP3, WAV, WMA  וגם FLAC, רדיו FM, קישוריות BT / aptX, מולטי רום, שלט רחוק כלול ואפשרות התקנת אפליקציית שליטה בטלפון לאנדרואיד ו- iOS. צג OLED מונוכרוני בגודל 2.7".


SuperSystem
שלושת הדגמים מגיעים בגימור עץ אגוז משולב בגוף אלומיניום ולחצני פלסטיק איכותי. מוצרי REVO מיובאים לישראל ע"י חברת מוראל (כן, יצרנית הרמקולים) ונמכרים בחנויות האודיו המובחרות במחיר של החל מ- 1,600 ₪.

REVO SuperSystem

מעבר לתגובות בפורום