iFixit – אתר מדריכים לתיקון הסמארטפון

תומר צין
15-03-2015 11:30

עשה זאת בעצמך: iFixit מציע מדריכים לתיקון עצמי של מכשירים סלולאריים גם למשתמשים שאינם בעלי ידי זהב.

רכשת במאתיים שקלים כיסוי לטלפון החכם וגם מגן למסך שלך, שחלילה המסך לא יישרט. אולם, הרגע ממנו חששת מגיע כאשר הטלפון החכם נופל לרצפה החשופה ומתפרק למספר חלקים במקרה הטוב או שלרוע המזל גם לא בא לו להידלק ולשתף אתך פעולה יותר.

לפעמים, ביקור שגרתי במעבדה עלול להסתכם בנזק של כמה מאות שקלים במקרה הטוב ואף יותר. האתר המקצועי והחצי אנציקלופדי ,"iFixit" שהפך לסטנדרט בכל הנוגע לחשיפת הקרביים של המכשירים השונים, ריכז במקום אחד את כל הצעדים הדרושים, על מנת לתקן את המכשיר במדריך מפורט ומצולם, שמיועד גם למשתמשים שאינם בעלי ידיים שמאליות.

ניתן למצוא את כל התקלות השכיחות לטלפונים חכמים כגון החלפת מסך שבור, החלפת מגירת סים, החלפת סוללה תקולה, אנטנת קליטה וכדומה. האתר מלווה בתמונות המסבירות צעד אחר צעד, כיצד יש להחליף את החלק המקולקל ובנוסף גם מפרסם קישור תואמים לרכישת חלקי החילוף הדרושים כמו באתר עצמו, או באתרי מכירות. המדריך מחולק לפי היצרניות השונות ובתוכם סוגי המכשירים, החל מטלפונים חכמים ישנים יותר כמו, סוני אקספריה Z1 וכלה בחדשים כמו סמסונג גלקסי A5.


iFixit
יש לציין כי המדריכים אינם מתאימים למי שאינו בעל רקע טכני, היות ומדובר ברכיבים רגישים מאוד, וכל טעות ולו הקטנה ביותר, עלולה לגרום למכשיר נזק בלתי הפיך.

קישור: מדריכים לתיקון מכשירים סלולאריים באתר iFixit

מעבר לתגובות בפורום