הוט משיקה ערוץ ";שירות עצמי"; – my HOT

ליאור קורן
25-12-2012 15:23

חברת הכבלים משיקה ערוץ my HOT המאפשר לקבל הדרכה בשימוש, לצפות במועד ביקור טכנאי, בפירוט החשבונית החודשית, הזמנה וביטול של ערוצים וחבילות ועוד.

כאשר נחשפו פרטי החבילות הצרות של החברות YES ו- HOT, פרסמנו חוות דעת בה נאמר כי רק פעולות כמו יעול של המערכת כמו הפעלת "שירות לקוחות עצמי" יוכלו להביא לירידת מחירים אמיתית. עתה, נראה כי הוט עושה צעד נוסף בכיוון הזה, בהשיקה ערוץ שירות אישי בו יכול הלקוח לבצע מספר פעולות:

-    צפייה בחשבונית הכוללת פירוט מלא (עד 3 חשבוניות אחרונות).
-    הזמנת ערוצים וחבילות, וכן הסרתם באמצעות השלט.
-    קבלת הודעות אישיות כגון: עדכונים שוטפים לגבי מבצעים, חבילות, תכניות, מועד ביקור טכנאי וכן אפשרות ללקוח לבטל את ביקור הטכנאי במידת הצורך.
-    להתעדכן במידע שימושי בנושאים שונים: סרטון הדרכה להתאמת השלט לטלוויזיה, תפעול ממירים, דרכי התקשרות ועוד.

הערוץ, משלב למעשה מספר שירותים שהיו נגישים בערוצים אחרים ביחד עם יכולות חדשות והוא יהיה זמין כ- ערוץ 400 בשלט.

מעבר לתגובות בפורום