LG משיקה סמארטפון דגל חדש Optimus G

dtown
19-09-2012 22:00

LG שולחת למערכה מול סמסונג גלקסי S3 ו- אייפון 5 את Optimus G המציג חומרה חזקה ומסך מרשים.

סמארטפון הדגל החדש של LG מהווה ניסיון לתת מענה לסמארטפון המצליח כל כך – גלקסי S3 של סמסונג. הטלפון החדש פותח בשיתוף פעולה של כמה וכמה חטיבות בתוך החברה ונועד לתקן את הבעיות שהעיבו על השקת המכשיר הקודם אופטימוס 4X HD והקטנת חלקה של LG בקטגוריית הסמארטפונים המתקדמים.

טלפון ה-Optimus G מגיע עם מסך LCD בגודל 4.7 אינטש מסוג True HD IPS+ ברזולוציה של 1280 על 768 פיקסלים. לטענת החברה, המסך הפך דק יותר ב-30 אחוזים ולמרות זאת, הוא חזק הרבה יותר ועמיד בפני נזקים.

מעבד טלפון האנדרואיד כולל ארבע ליבות, זהו ה- Snapdragon S4 Pro מתוצרת ARM במהירות של 1.5GHz, אליו מצטרף זיכרון RAM בנפח של 2GB ונפח אחסון של 32GB.
הספק סוללת המכשיר עומד על 2,100mAh והיא בעלת עוד 800 מחזורי טעינה. מצלמת הטלפון כוללת חיישן בעל 13 מגה פיקסל, כמו גם כמה תכונות חדשות: אפשרות זום תוך כדי צילום וידאו ו-Quick Memo המאפשר למשתמש לצלם, לכתוב הערות על התמונה ולשתף אותן במהירות. ניתן גם לצלם באמצעות פקודה קולית, ובנוסף, המצלמה מצלמת ושומרת מספר תמונות לפני הצילום עצמו כדי להבטיח שהמשתמש "לא יאבד את הרגע".

LG משיקה סמארטפון דגל חדש Optimus G
עיצוב חדש

המכשיר מגיע בעובי 8.45 מ"מ (משקל של 145 גרם) ועם זכוכית פרימיום מקדימה כאשר בגוף אין רווחים כלשהם הודות להשתלה החכמה של הסוללה ורוחב מסגרת המסך עומד על 3 מ"מ.

אנשי LG  תולים תקוות רבות בטלפון החדש: "אנו משוכנעים שלמשתמשים מובטחת חוויה מעולה עם המכשיר", אמר ד"ר סיאוק פארק, נשיא חטיבת המובייל של LG. "ה-Optimus G אינו רק מכשיר בעל ביצועים גבוהים, אלא כזה שפותח על בשיתוף פעולה של כמה מהחטיבות הטובות ביותר בעולם בתחומן. כל זאת כדי שהמכשיר לא יהפוך למכשיר Me-too".
מפעילת הסלולר היפנית NTT DOCOMO תהיה הראשונה להציע את ה-Optimus G. בקוריאה המכשיר יהיה זמין בספטמבר, כאשר לישראל הוא צפוי להגיע בתחילת 2013.
 

מעבר לתגובות בפורום