סוני Xperia P עם המסך הבהיר מושק בישראל

dtown
12-08-2012 13:11

הסמארטפון של סוני מדגם Xperia P שמגיע עם מסך בהיר במיוחד בגודל 4" לעבודה בשמש ישירה מושק בישראל, עדיין עם אנדרואיד 2.3.7.

ה- Xperia P של סוני מגיע לישראל באופן רשמי והוא מתייחד בטכנולוגיית התצוגה WhiteMagic™ של Sony לעבודה באור שמש ישיר גם על חוף הים, לטענת החברה, דגם ה- Pהוכרז על ידי המכון הגרמני TEST FACTORY כסמארטפון בעל המסך הבהיר ביותר בעולם, לאחר בדיקות מעבדה והשוואה מול 12 סמארטפונים מובילים בעולם.

מפרט
ל-Xperia P  יש מסך בגודל ''4, מעבד כפול ליבה במהירות GHz1, זיכרון RAM של 1GB ונפח אחסון  פנימי בגודל GB16, קישוריות NFC (תקשורת אלחוטית קצרת טווח) ומטען חדש מהיר המאפשר טעינה מלאה בפחות משעה.
בנוסף, יש מצלמת MP8 עם חיישן EXMOR R הקלטת וידאו באיכות HD 1080p.
הטלפון בנוי גוף אלומיניום ואלמנט שקוף - רצועה שמקיפה את בסיס המכשיר וכוללת גם רכיבי אנטנה בלתי-נראים. האלמנט השקוף מואר בעת קבלת שיחות, הודעות טקסט והודעות אחרות.

אביזרי הטלפון כוללים Smart Dock החדש, אותו ניתן להשיג בחנות של סוני מובייל בקניון איילון, הוא מיני תחנת עגינה ייעודית ל-Xperia P,  בעזרתה הופך הסמארטפון למערכת בידור מרכזית. באמצעות השלט הרחוק של הטלוויזיה, ניתן לנווט בתוכן המדיה שבסמארטפון ולצפות בסרטונים באיכות HD, בסרטים החדשים ביותר או בתוכניות טלוויזיה אהובות על גבי מסך גדול. בנוסף, כניסת USB ב-SmartDock, מאפשרת חיבור של מקלדת ועכבר.


מחיר
ה-Xperia P  מושק לעת עתה, עדיין בפלטפורמת 2.3.7  Android (Gingerbread), וישודרג לפלטפורמת Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) בחודשים הקרובים ובכפוף למפעילה הסלולרית. ניתן להשיג בצבע כסף ברשת סלקום. בחנות של סוני מובייל בקניון איילון מחירו עומד על  2,429 ש"ח במזומן.

סוני Xperia P

מעבר לתגובות בפורום