מוטורולה אטריקס 2 מושק בחנויות הפרטיות בישראל

dtown
19-07-2012 09:39

מוטורולה משיקה את הדגם המחליף של ATRIX כאשר המחליף אטריקס 2 (מסך 4.3" ומעבד כפול ליבה 1GHz) ימכר בחנויות הפרטיות באופן רשמי במחיר 2,249 ש"ח.

לאטריקס 2 יש מסך 4.3 אינטש ברזולוציה של 540 על 960 פיקסלים, מעבד כפול ליבה מסדרת A9 (1GHz), וגירסת אנדרואיד 2.3.6 (לא ידוע מתי תשודרג לאנדרואיד 4) עם ישומי MotoBlur לסנכרון של המכשיר עם המחשב האישי, אפשרות שליטה מחלון אחד בכל החשבונות ברשתות חברתיות (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ואחרים), בנוסף, באמצעות יישום ה- MotoCast של מוטורולה ניתן לחבר בין המכשיר ובין כל מחשב מרחוק בקליק אחד.

האטריקס 2 מגיע גם כשהוא מותאם לארגונים – עם רכיבי אבטחה מובנים (ברמה תאגידית), נעילת PIN וסיסמאות, זמני כיבוי והפעלה, הצפנת נתונים במכשיר/בכרטיס הזיכרון ויכולת מובנית למחוק מידע מהטלפון מרחוק במקרה אבדן או גניבה.

לבן ומעוגל
ה- ATRIX 2 כולל מצלמת 8 מגה פיקסל, צילום וידאו 1080p, יכולת תיוג ברשתות חברתיות ותיוג מיקום. העיצוב המעוגל של המכשיר שונה מזה של הדגם הקודם והוא מגיע בצבע לבן. משקל המכשיר עומד על 147 גרמים והוא מגיע עם סוללה בקיבולת 1735mAh וחריץ הרחבה עבור כרטיסי זיכרון מסוג מיקרו SD.


ולאיזה קהל מכוונת מוטורולה את הסמארטפון? לדברי קובי כליף, מנהל מוטורולה מובילטי ישראל: "ישראלים רבים רוצים סמארטפון עם מסך גדול, ברזולוציה גבוהה יותר ועם ביצועים מהירים של שתי ליבות. אבל מכשירי העילית אינם זולים ומחירם מתחיל באלפי שקלים. האטריקס 2 הוא מכשירvalue for money  המשלב ביצועים טובים ומסך גדול, במחיר אטרקטיווי במיוחד ".


האטריקס 2 יימכר ברשתות בסט מובייל, באג, KSP, טקשופס ובאתרי הסחר וואלה שופס, אולסייל, P1000 ואתרי סחר נוספים במחיר 2,249 שקל. 
למכשיר יינתנו שנתיים אחריות כולל תחנות שרות ואיסוף בפריסה ארצית (מוטורולה סנטר) ואפשרות לשימוש בשרות שליחים.

מעבר לתגובות בפורום