LOEWE משיקה בישראל מסכים ומוצרי אודיו מעוצבים וצבעוניים

dtown
22-04-2012 12:00

הטלוויזיות ומערכות האודיו של LOEWE מגיעות בצבעים כמו צהוב, ורוד, אדום, כחול ועוד ומציעות חיבור אינטרנט, תחנות עגינה למוצרי אפל והזרמת מוזיקה אלחוטית.


LOEWE מציגה בישראל סדרת טלוויזיות ומערכות אודיו שונות בצבעים מגוונים.

סדרת מוצרי האודיו החדשים כוללת שלושה מוצרים:

מערכת אודיו ALL IN ONE -  Loewe Sound Vision

המגיעה בצבעים שחור וכסף (ניתן להחליף את צבעי הצד לכל צבע שרוצים - פשוט נותנים את מספר הצבע והחלק צבוע יגיע...). חלקה העליון של המערכת הינו אלומניום מלוטש ובנוסף מקומו של מסך המגע אשר בעזרתו אנו מפעילים את המערכת. מערכת זו יכולה לעבוד כיחידה עצמאית וכחלק ממערכת קולנוע גדולה יותר. מערכת השמע  מצויידת בממשק משתמש חדש המאפשר מגוון אפשרויות התאמה אישיות, כמו בחירת המוסיקה הרצויה למשחק ילדים, אם זה רדיו FM , רדיו אינטרנט, CD,iPod or iPhone.

המערכת כוללת שישה רמקולים מובנים, שניים מהם סאב וופרים והיא יכולה להתחבר לרשת הביתית ולאפשר גישה לקבצי המוסיקה השמורים בה בעזרת רשת קווית או אלחוטית. ניתן לקבל גם המלצות על שירים חדשים בעזרת אפליקצית AUPEO! ובעזרת מסד הנתונים "Gracenote" ניתן לזהות את האלבומים, השירים והאמנים בצורה אוטומטית במהלך ניגון הרצועה. ישנה גם האפשרות לשלוח שירים הישר מהטלפון הנייד ל "Loewe Sound Vision" בעזרת בלוטוס'. כמובן ניתן גם לשלוח "Loewe Sound Vision"  לאוזניות בלוטוס' המסונכרנות למכשיר.

מחיר: 13,190 ₪

ALL IN ONE -  Loewe Sound Vision
מערכת אודיו למוצרי אפל

המגיעה בצבעי בסיס של כסף ושחור וגם בה ניתן להחליף את הצבע של חלקו העליון של המוצר לכל צבע מבוקש. המערכת תומכת בטכנולוגית AIR של חברת APPLE ומעבירה קבצי סאונד בעזרת הרשת הביתית קווית / אלחוטית. המערכת מעבירה קבצי סאונד בעזרת הרשת הביתית קווית/אלחוטית.

המוסיקה מועברת אלחוטית לרמקול מכל מוצרי "אפל" , כמו אייפון, אייפד ואייפוד או אייטיון ל "LOEWE AIR" בעזרת טכנולוגית  "AIR" של חברת "אפל". הרמקול המעוצב מורכב משני סאב וופרים, שני טוויטרים ושני מידים והוא מונע בעזרת מגבר של 80 וואט. בנוסף, ניתן להפעיל מספר מוצרים  של  LOEWE AIR אחד אחרי השני במספר חדרים שונים בעת ובעונה אחת בעזרת האייפון. ה- LOEWE AIR מצוייד גם בחיבור AUX ו- USB המאפשר חיבור מוצרים נוספים.

מחיר:  6,090 ₪

LOEWE APPLE

LOEWE Soundbox

מערכת מיני המגיעה בצבעי בסיס של כסף ושחור וגם בה ניתן להחליף את הצבע של חלקו העליון של המוצר לכל צבע מבוקש כמעט.

מערכת המיני מאפשרת ניגון תקליטורים, iPhone/iPod ורדיו, היא כוללת שני רמקולים בגודל 4 אינטש מונעים ע"י שני מגברים דיגיטאליים. ה - Soundbox מאפשרת לנגן ממספר מקורות, רדיו,תקליטורים, שמות השירים הנשמרים בפורמט MP3 ותחנות רדיו עם RDS יוצגו על גבי תצוגת המוצר ומגיעה עם עמדת העגינה למוצרי iPhone / iPod . בנוסף ישנם שני חיבורים נוספים: USB , AUX-IN ויציאה לאוזניות.

ה "Soundbox" של LOEWE ניתנת להתאמה אישית ומגיעה במגוון של צבעים לבחירה. 
מחיר: 4,690 ₪

Loewe Soundbox

טלוויזיות LED LCD מסדרת Connect ID

מסכי הטלוויזיה החדשים מסדרה זו, יוצעו בגדלי 32"-46", עם תלת מימד (משקפיים אקטיביים), טיונר לקליטת שידורי DTT, תכונות טלוויזיה חכמה עם ניגון קבצי מדיה דרך הרשת (עם תמיכה ב- WiFi) או כניסות ה- USB, יכולת שליטה על המסך דרך אפליקציית iPad, תמיכה באודיו דולבי דיגיטל או DTS.
המסכים החדשים הצבעוניים של LOEWE ימכרו החל מסוף חודש יוני בחנויות LOEWE ברחבי הארץ. מחירם טרם נקבע.

מעבר לתגובות בפורום