שיפור חיי סוללה ואיכות צילום ב- HTC One X

ליאור קורן
14-04-2012 12:25

שתי אפליקציות משפרות את ביצועי סמארטפון הדגל HTC One X – אחת מספקת עוד 20% חיי סוללה והשניה מעלה את איכות קבצי הוידאו והתמונות.

טלפון הדגל One X של HTC מפגין כמה נתונים מרשימים מאוד, כמו גודל ואיכות המסך, למשל, אולם גם הוא אינו מושלם ולפי ביקורת משתמשים מהשטח, הם היו שמחים לשיפור מורגש בחיי הסוללה, חלקם גם באיכות הצילום.

אחד מהמפתחים בפורום XDA, גילה במהלך שיטוט במערכת הקבצים של הטלפון כי אחד מהם אשר נדרש לשימוש בידי מערכת ניהול צריכת החשמל של מערכת ה- Tegra 3 מותקן בפועל בתיקיה הלא נכונה ולכן אינו פעיל כלל. כפיתרון לכך, פותחה אפליקציה פשוטה שכל תפקידה הוא להעביר את הקובץ למקומו הנכון (מבלי שהמשתמש נדרש לצלול אל תוך נבכי המערכת) – מה שמביא לשיפר בצריכה של כ- 10%-20%. מידע נוסף ניתן לקרוא כאן, חשוב לציין כי יש סיכוי כי HTC תציג פתרון משלה לבעיה בעדכוני המערכת הבאים.

שיפור נוסף למכשיר, מגיע בתחום הצילום, שם אפליקציית HQ Camera מבטלת או משפרת את מגבלת דחיסת הקבצים, מכפילה את רוחב הפס של קבצי הוידאו אל 20Mbps ומשנה גם את דחיסת קבצי תמונות ה- JPEG עד לרמה מינימלית, מידע נוסף ניתן למצוא כאן ולפי הדיווחים, יש גם גרסה לטלפון HTC One S בדרך.

מעבר לתגובות בפורום