Hallo משיקה חבילת שיחות סלולר ו-SMS ללא הגבלה ב- 99 ש";ח

dtown
27-03-2012 14:59

ספקית הסלולר החדשה (וירטואלית) Hallo מציעה חבילת שיחות והודעות ללא הגבלה ב- 99 ש"ח לחודש ומחיר שיחה מחו"ל של 1.5 ש"ח לדקה.

מפעילה סלולרית וירטואלית חדשה מצטרפת לשוק התקשורת בישראל והיא מאיימת לשבור את מחיר חבילת התקשורת המקובל, עם תעריף קבוע של 99 ש"ח לכמות שיחות ו- SMS בלתי מוגבלת.

ומה בקשר לגלישה סלולארית דרך הטלפון? זו תעלה 19.90 ש"ח לחודש. Hallo שוברת גם את מחירי התקשורת בנדידה בארצות זרות איתן יה לה הסכמי נדידה, עם תעריף של 1.5 ש"ח לדקה בשיחה לישראל, 50 אגורות להודעת טקסט ו- 8 ש"ח עבור כל 1mb של גלישה.

הלו שתפעל על תשתית של פלאפון, לא תמכור מכשירים (טלפונים / סמרטפונים) והיא מצהירה כי לצרכן, המחירים בחנויות הפרטיות הם הנמוכים ביותר לרכישה.
בתשובה לשאלות בנושא ניצול החבילה לעשיית רווחים שלא ביושר או שימוש בלתי הוגן אחר בגלל היכולת לדבר באופן בלתי מוגבל, ציינו אנשי החברה כי יש בידם מנגנון לקביעת כמות שהינה הוגנת, כנראה עד פי שניים מהממוצע.
את כרטיסי ה- SIM של החברה, ניתן יהיה לרכוש החל מחודש אפריל.

האם כל זה יצא לפועל?
לאחר ההכרזה על יציאה לדרך, דווחו אנשי הלו כי פלאפון הפסיקה את החיבור שלהם לאנטנות של החברה בתואנה כי החוזה, שנחתם במקור עם סלראן - פייב שאת המניות שלה קנתה הלו מבוטל בגלל אי הסכמה על גובה הערבות. עם אורנג', מסתבר כי לא קיים חוזה חתום אלא "הסכמה על עקרונות". אנו נמתין לעדכונים בנושא.


קישור: אתר חברת Hallo

מעבר לתגובות בפורום