HTC משיקה את טלפון ה- Sensation XL with Beats Audio

ליאור קורן
08-02-2012 12:40

יבואנית HTC עושה את הצעדים הראשונים בהחדרת המותג לשוק הישראלי ומשיקה את סמארטפון המוזיקה Sensation XL, בקרוב אצל המפעילות.


HTC הוא מותג ידוע מאוד בעולם הטלפונים החכמים, בארה"ב, דורגה החברה כמספר אחת במכירות סמארטפונים בשנת 2011. בישראל, לאחר הפסקה של כמה שנים, מתחילה החברה את דרכה מחדש, לפני כמה חודשים, הושק הדגם הראשון (Incredible) שמיובא ע"י היבואנית Touch Group אצל חברת אורנג', במה שהוגדר כ-"השקה רכה".

על פי הצהרת עומרי כהן, מנכ"ל החברה המייבאת, בחודשים הקרובים, ישקעו מיליוני שקלים בפרסום המותג. החברה חשפה כי החל מהשבוע הבא, ימכר בישראל, ה- Sensation XL שהושק בעולם בחודש נובמבר האחרון. המכשיר יגיע עם תפריטים בעברית, עם מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסת 2.3.5 ואח"כ ישודרג לגרסת ICS (אנדרואיד 4) לקראת סוף חודש מרץ הקרוב.

דגם ה- XL מגיע עם צג של "4.7 ורזולוציית 800x480 פיקסלים, גוף בעובי של 9.9 מ"מ, מעבד ליבה בודדת בתדר 1.5GHz וסוללת 1600mAh.


יחודו של סמארטפון זה, מלבד המסך הגדול, הוא בהגדרתו כטלפון מוזיקה וביצוע התאמות שלו ע"י אנשי חברת האודיו  Beats Audioבין השאר, קיבל ה- XL פרופיל כיול אודיו יחודי לדגם הזה.


בערכת הטלפון, מצורפות אוזניות urBeats™ החדשות וקלות המשקל שמשתלבות עם פרופיל השמע של Beats בהתקן החדש.
המיקרופון המובנה מאפשר לבצע שיחות ושלט רחוק עם כבל מאפשר ללקוחות לעצור, להריץ קדימה או להחזיר אחורה כמו גם לענות לשיחות באמצע ההאזנה.


HTC Sensation XL with Beats Audio
משתמשי הטלפון, יכולים גם לשלוח לחברים המלצות למוזיקה ומידע על רצועות ששמעו באמצעות  SMS, דוא"ל או דרך פרופיל הפייסבוק שלהם. על מנת להגדיר את התרעת האודיו המושלמת לשיחות נכנסות או הודעות מחברים ובני משפחה, הם יכולים להשתמש ב"מעצב הרינגטונים" (ringtone trimmer) ולערוך רצועות מוזיקה ולהוסיפן לפרופיל של איש הקשר.


מצלמה

Sensation XL with Beats Audio מגיע עם מצלמה של 8 מגה-פיקסל ועדשת זווית רחבה f/2.2, 28 מ"מ וחיישן אשר לפי הצהרת החברה אמור לספק ביצועים טובים יותר גם בתנאים של תאורה מועטה. צילום הוידאו, מתבצע ברזולוציית 720p ולא ב- 1080p כפי שקורה בסמארטפונים מובילים כיום.

טלפון ה- XL יחל להמכר החל מהשבוע הבא בחברת סלקום ולאחר מכן יושק אצל מפעיל סלולארי נוסף (שמו לא נחשף), המחיר לא ידוע עדיין במועד הזה.


היבואנית Touch Group, הצהירה כי נכון למועד זה, לא ינתן שירות למכשירי HTC שנרכשו בחו"ל, לעומת זאת, טלפונים שנרכשו מהיבואנית הקודמת ניופאן, יקבלו שירות מהיבואנית החדשה.

מעבר לתגובות בפורום