רשת Five – סים בין לאומי ו-18 אג' לדקה

dtown
25-12-2011 10:00

רשת FIVE, חברת הסלולר החמישית בישראל, השיקה את פעילותה ותציע חבילות של 100 דקות ו- SMS ב-55 ש"ח ומחיר של 18 אגורות לדקת שיחה. FIVE הינה המפעילה וירטואלית אשר נשענת על מערכי רשת הסלולאר של שתי חברות – אורנג' ופלאפון.

משתמשי חבילת FIVE ישלמו 55 ש"ח בתשלום חודשי מראש ויקבלו 100 דקות, 100 הודעות SMS ו-100 מגבייט Data  לגלישה. במקרה של חריגה מהמכסה, ה- תעריפים יעמדו על 18 אג' לדקת שיחה, 12 אג' ל SMS  ו-6 אג' למגבייט. גם לאחר החריגה ממסגרת החבילה ניתן יהיה להתקשר אל שני מספרים מוגדרים מראש (למשל, הורים).
לדברי יחיאל בן שושן, מנכ"ל החברה, "חבילת FIVE היא אידיאלית לדוגמא עבור הורים לילדים, מבוגרים וכדומה".

פיתרון לשיחות מחו"ל


לקוחות FIVE ישתמשו למעשה בכרטיס SIM רב לאומי חכם, שיודע לקבל אוטומטית זהות של SIM מקומי ולחסוך עלויות נדידה ואחרות. בכך, יורד המחיר לכ-1 שקל לדקת שיחה ברוב המדינות ובארצות הברית ואנגליה 10 סנט בלבד – מחיר קרוב למחיר דקת שיחה בארץ. בנוסף, התשלום הוא במודל "לא דיברת, לא שילמת".

מודו עוד חי!

על פי ההודעה לעיתונות "רשת FIVE תהיה הראשונה בישראל שתציע את ה-Modu T, סמארטפון ייחודי שפותח בישראל ולו ממשק פשוט, יעיל ונוח ועיצוב מודולרי יוצא דופן". היא תהיה גם האחרונה להציע אותו, לאור סגירת הדלתות של החברה היצרנית שעלתה ונפלה ברעש גדול, בניהולו של דב מורן.

המכשיר יימכר ב-588 שקל וכל רוכש יקבל במתנה חבילות FIVE עם 100 דקות, 100 הודעות ו-100 מגבייט דאטה למשך שנה. בחבילה יהיו כלולים כלי איתור מבוסס GPS שיציג את מיקום הילד, מערכת להגבלת זמן השימוש במכשיר ויכולת לחייג לשני מספרים מועדפים גם במקרה של חריגה מהחבילה.


טלפון לילדים בכיתה

באירוע ההשקה בשדרות הודיעו יחיאל בן שושן ודוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות, כי חברת FIVE תתרום לכל ילדי כיתות א' בשדרות כ- 200 מכשירי Modu T עם חבילת הבסיס למשך כשנה.

את FIVE  מוביל יחיאל בן שושן, מנכ"ל ומייסד החברה. בן שושן הפעיל בעשור האחרון מספר חברות סלולר בשוק האמריקאי, כולל מפעילות MVNO שהתמקדו באוכלוסיות ספציפיות וממוקדות במדינות שונות בארה"ב.


רשת FIVE החלה בסוף דצמבר בניסוי משתמשים (FUT). תחילת שיווק מסחרי מתוכנן לתחילת 2012, באמצעות כ-130 נקודות מכירה מקריית שמונה ועד אילת. מי שרוצה להשתתף בניסוי המשתמשים יוכל להרשם בכתובת https://www.my5.co.il
.

מעבר לתגובות בפורום