פלאפון משדרגת את מהירות האינטרנט הסלולארי ל- 42Mb

dtown
19-12-2011 14:16

צעד ראשון בדרך לרשת סלולארית דור רביעי של פלאפון, עם הכפלה של מקסימום קצב הגלישה הנוכחי של 21Mb.

כשנה וחצי לאחר שדרוג רשת ה HIGH SPEED GSM, לקצבים של עד21Mb  לשניה, הודיעה היום חברת פלאפון על מהלך שידרוג נוסף, המהווה הכפלה של מהירות הגלישה לקצב של עד 42Mb לשניה בערוץ היורד (DOWNLOAD). פלאפון החלה מהלך לשדרוג הרשת, הכולל הגדלה משמעותית של קיבולת הרשת תוך שידרוג והרחבת התמסורת במאות אתרים ברחבי הארץ. כל האתרים החדשים, שנרכשו מ-ERICSSON הינם תומכי LTE (דור רביעי בסלולאר).

פלאפון תשדרג את מהירות הגלישה לקצב של עד 42Mb לשניה במאות אתרים, זאת לצד מאות אתרים שכבר שודרגו למהירות של 21Mb לשניה. שדרוג הרשת יאפשר גלישה מהירה יותר, ובין היתר גם הורדת סרטים, קבצי מוזיקה ותמונות במהירות רבה וכן הצעת שירותים מתקדמים בעתיד.


מחקר  MARKET WATCH: פלאפון הרשת המהירה בישראל לגלישה בנטסטיק
לקראת השקת רשת ה-42Mb ביצע מכון המחקר MARKET WATCH, בהנהלת פרופ' אבינועם ברוג, בדיקות מהירות לגלישה בלפטופים באמצעות מודמים סלולריים, ומצא כי הגלישה בנטסטיק ברשת פלאפון הינה המהירה בישראל, לעיתים עד פי 30 מהמודמים המתחרים. 

בסדרת בדיקות שהסתיימה לפני מספר ימים, נבדק קצב הורדת נתונים ממוצע באמצעות הורדת קובץ בנפח50MB  באמצעות שלושה לפטופים זהים בעלי מודם סלולרי של כל אחת מחברות הסלולר. ההורדה התבצעה משרת נייטראלי בפרוטוקול ,FTP באמצעות אפליקציה לבדיקת מהירות גלישה מסוג DU METER באיזורים שונים ובשעות השיא. הבדיקה נערכה על פי המהירות המקסימלית שכל חברה מבטיחה וכן על פי התדרים בהם כל חברה פועלת.

המחקר מצא, כי ב-94% מהאתרים שנבדקו, מהירות הגלישה הממוצעת בנטסטיק של פלאפון היתה הגבוהה ביותר. כך למשל באוניברסיטה העברית בגבעת רם בירושלים, הורדת הנתונים הממוצעת בפלאפון נמצאה כמעט פי 5 מחברה אחת ופי 2.5 מהחברה השניה. בבית החולים איכילוב בתל אביב הורדת הנתונים הממוצעת בפלאפון נמצאה פי 4.3 מחברה אחת, ו2.7 מחברה שניה. באיזור התעשיה הר חוצבים בירושלים נמצאה הורדת הנתונים הממוצעת בפלאפון פי 10.7 מחברה אחת ופי 2.4 מחברה שניה. באיזור קניון אילון ברמת גן נמצאה הורדת הנתונים הממוצעת בפלאפון פי 3.5 משתי המתחרות. באיזור העסקים של תל אביב בקניון עזריאלי נמצאה הורדת הנתונים הממוצעת בפלאפון פי 33!! ממתחרה אחת ופי 1.5 ממתחרה שניה.


במסגרת ההשקה, פלאפון תציע נטסטיק מדגם Novatel MC547 התומך בהורדת נתונים של עד 42Mb לשניה והעלאת נתונים עד 5.76Mb. מחיר הנטסטיק 29.9 שקל לחודש למשך 36 חודשים, וחבילת הגלישה הינה במודל של גלישה חופשית במחיר 199 ₪ לחודש. לרגל השקת הרשת, הנטסטיק המתקדם יהיה במתנה בחיוב-זיכוי.

פלאפון מכפילה את המהירות לשנה מתנה
במסגרת ההשקה, הודיעה פלאפון על מהלך חדשני בסלולר, להכפלת מהירות הגלישה מתנה לשנה (בהחזר מלא) למצטרפים חדשים במגוון תוכניות. כל מנוי שירכוש חבילת 2Mb לשניה ייהנה מגלישה במהירות של עד 4Mb לשניה, מנוי שירכוש חבילת 4Mb לשניה, ייהנה מגלישה במהירות של עד 8Mb לשניה, ומנוי שירכוש חבילת Mb8 לשניה ייהנה מגלישה במהירות של עד . 16Mb

מעבר לתגובות בפורום