Fujitsu מציגה: טלפון שהוא האמא הפולניה שלך

nitsans
23-11-2011 12:20

המכשיר ינדנד לכם לאכול נכון, לשבת ישר, להתעמל ולהקפיד על אורח חיים בריא. הוא גם יחליט בעצמו מתי כדאי לכם לקום בבוקר.

אתר Far East Gizmos דיווח על סמארטפון חדש מבית פוג'יטסו היפנית, שמתוכנן לשפר את הבריאות והכושר של משתמשיו. המכשיר נקרא Kiss F03D והוא מיועד לקהל נשי. זהו טלפון סלולרי בעל מעבד 1.4 גיגהרץ של קוואלקום, מסך 3.7 אינץ' ברזולוציית 800 על 480 פיקסל ומצלמת 8.1 מגה פיקסל. על הנייר, מפרט לא רע. אבל הקיס עושה משהו אחד שמכשירים אחרים לא, לפחות לא בצורה מובנית: מנדנד לכם לחיות בצורה בריאה יותר. 


תמצאו בו שלל יישומים מובנים שנועדו לשפר את הבריאות והמראה שלכם: יישום בשם Beuty Body Clinic יזהה את היציבה שלכם ויעיר לכם לעמוד ישר, תוכנת Sukkiri Alarm תעיר אתכם בבוקר כאשר היא תזהה שהגיע הזמן המתאים למשך השינה שלכם (כן, היא בעצמה), אפליקציית Karma Life תנטר את התזונה שלכם (לפי דיווחים שתתנו לה) ותעזור לכם לשמור על דיאטה. היא גם תנזוף בכם כשתאכלו שמיניית קרמבו במקום סלט ירוק.

קיימות אפליקציות בריאות רבות ומגוונות לאייפון, אנדרואיד ויתר הפלטפורמות. עם זאת, לא כל המשתמשים מכירים אותן, מוכנים לשלם עליהן או יודעים לתפעל אותן בצורה מיטבית. האינטגרציה הטבעית של המכשיר החדש יכולה לסייע למי שרוצה מאמן קשוח בכיס - ומספיק ממושמע כדי לא להתעלם מהתראותיו (או לנפץ אותו על הקיר, כשהוא מעיר אותו בבוקר מוקדם מהמתוכנן). המכשיר מיועד לשוק היפני בלבד ויושק השבוע ברשת NTT DOCOMO המקומית.

לאור העליה בתפוצת אפליקציות הבריאות למיניהן, יתכן שבעתיד נראה מכשירים כאלה מגיעים גם לנוף הסלולר הישראלי - בסופו של דבר, מדובר בפוטנציאל רווח גדול עבור המפעילות, שכן אפליקציות בריאות מחוברות למאגרי נתונים ברשת ולכן זוללות את חבילת הגלישה של המתשמש.

מעבר לתגובות בפורום