מוטורולה Droid RAZR עושה עליה

nitsans
22-11-2011 19:37

מוטורולה תמכור בישראל את מכשיר הדגל שלה, החל מה-29 לחודש באורנג' וסלקום (יש לכם פלאפון? תצטרכו לחכות קצת). המכשיר צפוי לתת פייט למכשירי אפל וסמסונג.

הדרויד RAZR, סמארטפון הדגל של מוטורולה הושק בישראל היום, באירוע ססגוני. המכשיר הוא סמארטפון אנדרואיד בעל מעבד 1.2 גיגהרץ כפול ליבה, מסך Super AMOLED Advanced בגודל 4.3 אינץ' (רזולוציה של 960 על 540 פיקסלים) ומצלמת שמונה מגה פיקסל.

המכשיר מתאפיין בגב שעשוי מקבלר – חומר שמשמש בעיקר בעיצוב שריון חסין כדורים לתעשיות צבאיות, עיצוב בעל עמידות לטיפות ונתזים, משקל קל (127 גרם) ועובי של 7.1 מילימטר בלבד.

הדרויד RAZR יחל להימכר בישראל כחלק מהמחזור הראשון של ההשקה העולמית ויהיה זמין בסלקום ובאורנג' החל מה-29 לנובמבר. הוא צפוי להגיע לפלאפון במועד מאוחר יותר שטרם נמסר. עדיין לא ידוע באיזה מחיר יימכר המכשיר, אולם ככל הנראה שהתמחור שלו יהיה אטרקטיבי - ואף זול ממתחרים כמו גלקסי S2 ואייפון. 

לפי בדיקות ראשוניות, ה-RAZR הוא אחד המכשירים הראשונים שמציגים מהירות גלישה שעוברת את זו של האייפון 4S (בחלק מהבדיקות). ככל הנראה שהוא הראשון שיזכה לקבל עדכון לאנדרואיד 4, הגירסה האחרונה של מערכת ההפעלה, אשר יודעת לנצל בצורה מלאה את שתי הליבות של הסמארטפון. 

מה הדרויד RAZR יודע לעשות, במה הוא מתעלה על הסמסונג גלקסי S2 ועל האייפון 4S וכיצד הצליח להביך את כותב כתבה זו בארוחה משפחתית? בואו לגלות בסקירה המלאה של המכשיר.

מעבר לתגובות בפורום