טאבלטוויזיה: מחשב הלוח הגדול בעולם

nitsans
15-11-2011 13:23

שילוב של כמה רכיבים פשוטים הפכו מסך 65 אינץ' לטאבלט אנדרואיד לכל דבר ועניין. למה זה טוב? מצגות, מחשבי שולחן וכשבא לכם לשחק Fruit slice כשהפירות בגודל טבעי.

הטאבלטים הסדרתיים הגדולים ביותר הם מחשבי Eee Slate של אסוס, בעלי מסך של 12.1 אינץ'. לא גדול מספיק עבורכם? כמה מפתחים טורקים עם הרבה זמן פנוי הדגימו טאבלט אנדרואיד קצת יותר גדול. כמה גדול? בערך פי חמש. 

בסך הכל מדובר פה בתחנת עגינה שמשקפת את מסך הטאבלט אל טלוויזיית LCD בגודל 65 אינץ', אליה שובץ מערך חיישני מגע שמזהים את התנועה ומאפשרים לכם לעבוד עליה כעל מחשב לוח ענקי. בנוסף, כנראה שציפוי המסך הוחלף בציפוי זכוכית כדי לאפשר מגע אחיד (מסכי LCD הם גמישים).

סביר להניח שמוצר כזה לא יגיע לשוק הפרטי - אני אישית מאמין שטאבלט הוא מכשיר שצריך לשבת לכם על הברכיים ולא על שידה בסלון. מצד שני, יכול להיות שבסרטון יש בשורה מסוג אחר: אנדרואיד 3 (וגם מחליפתה, ICS) יכולה להיות מערכת הפעלה משובחת עבור מחשבי שולחן. לא מעט חברות מפתחות מחשבים כאלה, עם מערכות הפעלה שתומכות בממשק מגע עשיר. אנדרואיד נולדה עבור מכשירי מגע ועשויה להתאים הרבה יותר עבור קטגוריה צעירה זו. לפי דיווח של PhanDroid, החברה שפיתחה את הממשק מתכננת להפוך את המסך ללוח חכם עבור מערכות חינוך.

 

מעבר לתגובות בפורום