KMKG iTree: שירת העץ (שאתם בוחרים)

nitsans
15-11-2011 09:13

מאיזה עץ אתם מעדיפים שיבנו את תיבת הרמקול שלכם? חברת KMKG מאפשרת לכם לבחור בעצמכם. מה היא תעשה ממנו? את תחנת העגינה הכי טבעית למראה שאפשר לדמיין

לתיבת עץ יש יתרונות ברורים עבור האוזן הרגישה. אבל רוב תיבות הרמקולים עוברות עיבוד מורכב מאוד ועלולות לפספס קצת מהיתרונות הטבעיים של החומר. כמו למשל, הסטייל הטבעי והחם של עץ אמיתי. סטודיו העיצוב האוסטרי KMKG מצא פיתרון יצירתי – תחנת עגינה שמשלבת סאונד איכותי עם עץ שעבר עיבוד מינימלי.

המערכת נקראת iTree מסיבה טובה: היא עשויה מגזע שלם אמיתי. במקום לכרות את העץ ולעבד אותו לתיבת רמקול עשויה לוחות עץ דקים ומגולפים, ה-iTree הוא פשוט גזע חלול. 

iTree

בתוכו תמצאו רמקולים של Trenner & Friedl, מגבר ואלקטרוניקה של Arcam. לפי נתוני KMKG, המערכת המעניינת מציגה טווח צליל של 45 הרץ עד 40 קילוהרץ, מתאימה למכשירי אפל (אייפון, אייפוד ואייפד) וניתן לחבר אליה גם פטיפון או מקור דיגיטלי כמו סטרימר. היא תוכננה כך שהרמקולים שלה יפנו אל הקיר שמאחוריהם, מה שגורם למערכת להיראות כמו גזע עץ דקורטיבי - תוספת נפוצה בבתים בעלי עיצוב חם.

החברה מציעה שלושה דגמים – מעץ דובדבן, אשוח וצפצפה. מי שמעדיף סאונד של עץ אחר יוכל לשלם עוד קצת – ולשלוח אותו ל-KMKG. הם כבר יעשו ממנו רמקול. מחיר המערכת: 15 אלף דולר.

 

מעבר לתגובות בפורום