להאזין לפטיפון גם כשאין מקום (או כסף)

ניצן סדן
14-11-2011 20:30

סטיב גוטנברג מאתר cnet הרכיב מערכת אנלוגית/דיגיטלית שתופסת מעט מקום ולא תתעלל בעו"ש שלכם. איך עשה זאת ומי צריך כזו?

רוצים להאזין לתקליטים האהובים עליכם באיכות טובה ואין לכם כסף לסט מכובד – או מקום בדירתכם? האודיופיל סטיב גוטנברג מאתר cnet מצא פיתרון. הוא שילב את USB-1, פטיפון מבית Music Hall שתוכנן להתחבר למחשבים והתקני USB – וסט רמקולים מוגברים של  AktiMate, מדגם Mini. 

ה- USB-1 הוא פטיפון 45 סל"ד סטנדרטי, שמסוגל להמיר את התקליט האנלוגי לקובץ דיגיטלי באמצעות קדם מגבר פנימי. האקטימייט מיני הוא סט רמקולים בתצורת 2.1 שכולל מגברי סטריאו 40 וואט בגוף הרמקולים. קוטר היחידות הוא 133 מילימטר, והטוויטר – 25 מ"מ. הסט כולל גם תחנת עגינה למכשירי אייפון/אייפוד. המערכת זכתה לפרסים ולביקורות משבחות כשיצאה לשוק לפני שלוש שנים. היתרון הבולט של Mini הוא בגודלם של הרמקולים: 30 על 18 סנטימטר בלבד. 

השילוב של שניהם הציג איכות שהפתיעה את גוטנברג. כמובן שלא מדובר באיכות שתפיל אתכם מהרגליים, אבל לפי גוטנברג, די בה כדי לרצות אוזן של אודיופיל. במיוחד כזה שגר בדירת חדר, או שרוצה למקם את המערכת שלו בחלל קטן כמו חדר עבודה למשל. לצד יתרון החיסכון במקום, יש לציין ששני הרכיבים גם זולים למדי: הפטיפון עולה 250-300 דולר, והרמקולים של AktiMate – 700 דולר. עקרונית, אפשר לחבר לפטיפון גם רמקולים פשוטים יותר.

למפרט המלא של AktiMate Mini
למפרט המלא של USB-1

מעבר לתגובות בפורום