ToughPad של פנסוניק: טאבלט שהוא טנק

nitsans
08-11-2011 12:37

פנסוניק חשפה טאבלט אנדרואיד ממוגן חדש, שמסוגל לספוג התעללות קשה מכם ומהסביבה. יהיה לו מסך LED בהיר במיוחד, שמאפשר צפיה נוחה גם תחת אור השמש

פנסוניק מייצרת מזה זמן רב את ToughBook, סדרת מחשבים ניידים ממוגנים שנועדו לעבודה בשטח: הם עמידים בחום גבוה, בנפילה מגובה של יותר ממטר, יכולים לצלול במים והמסכים שלהם חסיני שריטות. עתה מתחדשת סדרת הניידים המוקשחים בדגם חדש בתצורת Slate. 

לפי דיווח של AndroidGuys, הטאבלט החדש ייקרא ToughPad וישלב ממשק, נוחות וניידות של מחשב לוח עם עמידות של האמר צבאי ממוצע. המחשב מצויד באותה שלדה מוקשחת (הן דיפונים מבפנים והן שכבות פלסטיק עמיד מבחוץ) ומנגנוני בלימת זעזועים דומים לשל אחיו הגדולים. בנוסף, יש לו איטום מוחלט למניעת חדירת נוזלים ושקעים בעלי פקקי גומי. 

פנסוניק A1

הוא יימכר בגירסאות של עשרה ושבעה אינץ' ויתבסס על אנדרואיד. יהיה לו מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 גיגהרץ, גיגה זיכרון ומסך LED ברזולוציה של 1024 על 768 פיקסלים. הרזולוציה אמנם לא מרשימה במיוחד, אולם מדובר במסך בעל בהירות מדהימה של 500 ניט - שתאפשר לכם לצפות בו בבירור גם תחת אור השמש.


מחשב כזה יאפשר לכם לשחק אנגרי בירדס במילואים גם בשטחי אש (או לצורך העניין, באמבטיה בביתכם) – אבל הצרכן הקטן הוא ממש לא קהל היעד של ה-ToughPad. מאידך, ארגונים בעלי דרגי שטח שנמצאים בסביבות קשות – רופאים וכוחות חילוץ באיזורי אסון, כוחות צבא ומשטרה, ימאים ואחרים מאוד ישמחו לקבל מכשיר כזה לידיהם. מי שבכל זאת רוצה אחד, צריך לזכור שמחשבים ממוגנים עולים משמעותית יותר מאחיהם העדינים: הדגם הבסיסי של המחשב צפוי לעלות 1299 דולר.

 

מעבר לתגובות בפורום