Corvair: טאבלט חדש של מוטורולה

nitsans
06-11-2011 11:12

תמונות של המחשב שנחשפו אמש מציגות טאבלט שהוא שלט רחוק אוניברסלי שידע לתקשר עם ממירים ומסכים מבוססי אנדרואיד - ולהזרים אליהם מדיה

מוטורולה מתכננת מחשב לוח קטנטן שיתמחה בשליטה על מכשירים אחרים – Corvair. הוא מבוסס על אנדרואיד 2.3 ובעל מסך בגודל שישה אינץ'. לפי The Verge, מוטורולה מבשלת ממירי כבלים מבוססי אנדרואיד ביחד עם מספר חברות כבלים והטאבלט החדש יהיה סופר-שלט עבורם. 

ככל הנראה שהטאבלט יעשה יותר מסתם להעביר ערוצים וישמש בתור תחנה קלה וניידת להזרמת מדיה למסך שלכם. מוטורולה לא פרסמה עדיין את המפרט הטכני שלו, אולם לפי הערכת The Verge הוא יצויד בסוללת 4000 מיליאמפר שתאפשר לו פעולה ממושכת ורכיב תקשורת IR  ו-RF4CE. ככל הנראה שהמפרט שלו יהיה בסיסי למדי, כדי לאפשר תמחור נמוך שיעשה אותו אטרקטיבי עבור הקהל הרחב.

פנסוניק חשפה שלט-טאבלט שכזה בתערוכת CES בינואר השנה- Viera Tablet. הלוח של פנסוניק מאפשר לכם לזפזפ על מסך מפוצל שמראה לכם מה מוצג בכל ערוץ, כדי שלא תצטרכו לעבור בין ערוצים בעצמכם. בנוסף, הממשק הנוח של מחשב הלוח מאפשר פיתוח יישומים לצפיה חברתית, קבלת מידע מהרשת אודות התכנים הנצפים ועוד. יותר ויותר מסכים חכמים מתבססים כיום על אנדרואיד ועל כן שלט-טאבלט הוא פיתוח טבעי עבור שוק זה. רק בשבוע שעבר סקרנו כאן את הסוני טאבלט S, מחשב לוח שיודע לשלוט על כל טלוויזיה, נגן DVD ובעצם – כל מכשיר בעל שלט IR. 

 

מעבר לתגובות בפורום