HTC חושפת סמארטפון מפלצתי: Rezound

ניצן סדן
04-11-2011 15:00

עם מעבד 1.5 גיגהרץ, גיגה זיכרון, מסך 720p ומצלמה משופרת, הסלולרי החדש לבית HTC שם את הכוונת שלו על עילית הסמארטפונים. האם האם לסמסונג, אפל ומוטורולה יש מה לחשוש?

אמש חשפה HTC הטייוואנית את ה- Rezound, מכשיר חדש ומעניין, באירוע בניו יורק. הריזאונד מתבסס על מעבד 1.5 גיגהרץ כפול ליבה, החזק ביותר שהותקן עד עתה בסמארטפון בייצור סדרתי ובגיגה זיכרון. די במפרט הזה כדי לראות שמדובר במתחרה במשקל כבד בקטגוריית מכשירי העילית.

יש סיבה טובה מאוד לכך ש-HTC מקפידה לחמש את מכשיריה במעבדים חזקים במיוחד: ממשק האנדרואיד שלה, Sense, הוא בעל שלל אנימציות ואפקטים שמבדילים אותו מכל ממשקי האנדרואיד של המתחרים. כל הטוב הזה עולה במשאבים רבים מצד המעבד והסוללה. המסך של הריזאונד הוא הדובדבן שבקצפת. גודלו 4.3 אינץ' והוא מציג רזולוציה של 1280 על 720 פיקסלים, הגבוהה ביותר בטלפון נייד עד כה (עד שיגיע נקסוס פריים). 

שחור, אדום וחזק

למצלמה שלו, בעלת חיישן של שמונה מגה פיקסל, יש עדשת F2.2 לצילום בתנאי תאורה בעייתיים, מוד צילום מיידי שמאפשר להפיק תמונות בתנועה ומוד צילום סלואו מושן HD. המצלמה מסוגלת לצלם וידאו HD באיכות 1080p. הריזאונד מצויד בסוללת 1620 מיליאמפר, טרם פורסמו נתוני זמן סוללה רשמיים שלו. 


אם תשאלו את HTC, יותר מדי אנשים מסתובבים עדיין עם אייפוד או נגן מוזיקה אחר למרות שכבר יש להם טלפון סלולרי שמסוגל להפעיל קבצי מוזיקה. את הפיתרון של החברה כבר ראינו השנה, בדמות beats. הריזאונד מצויד אף הוא ברכיב אודיו שתוכנן ביחד עם הראפר ד"ר דרה. HTC מבטיחה טווח צליל רחב ובס עמוק ואיכותי, דרך אוזניות ייעודיות (כלולות באריזה). 

החדש של HTC

לכוכב החדש של HTC יש אמנם יופי של שרירים, אבל המסך שלו אינו סופר AMOLED ועל כן כנראה פחות בהיר ומרשים משל הגלקסי S2 ושל הדרויד RAZR. בנוסף, עיצובי HTC נוטים להיות עבים וכבדים יותר מהמתחרים. המכשיר יושק עם אנדרואיד 2.3, אולם צפוי לקבל שידרוג לאנדרואיד 4 במועד לא ידוע בתחילת 2012. הריזאונד יגיע לרשת וריזון בארה"ב בעוד שבועיים ויימכר ב-300 דולר. חברת HTC תופסת לאחרונה מקום מכובד בטבלת מכירות הסמארטפונים: לפי חברת המחקר Canalys, ברבעון השלישי של 2011 נמכרו בארה"ב יותר מכשירי HTC לדגמיהם ממכשירי אייפון. 

מעבר לתגובות בפורום