מוטורולה חושפת טאבלט חדש: XOOM 2 בגדלי 8.2"; ו- 10.1";

ניצן סדן
03-11-2011 15:31

מחשב הלוח נחשף רשמית, בשתי גירסאות: סטנדרטית, דקה, קלה וחזקה במיוחד – לצידה גירסת ספורט קופה שרירית עם מסך קטן יותר וביצועים משופרים.

התחרות בשוק הטאבלט הולכת ומתחממת. מוטורולה חשפה היום את הטאבלט הבא שלה – ה-Xoom 2.הוא יימכר בשתי גירסאות שונות. הזום 2 הסטנדרטי הוא טאבלט עם מסך בגודל 10.1 אינץ'. הוא מבוסס על מעבד ממשפחת Tegra 2, בעל שתי ליבות במהירות 1.2 גיגהרץ ויש לו גיגה זיכרון. למכשיר יש מסך בעל זכוכית Gorila עמידה, נגד שריטות - ועיצוב עמיד בפני נוזלים. 

בסרטון הדגמה ששחררה מוטורולה אפשר לראות גם שימוש בסטיילוס – מה שעשוי להפוך את הזום לנוח יותר לשימוש בכל הנוגע ליצירת תוכן וליישומים ארגוניים למיניהם. 


ה-XOOM 2 Media Edition הוא גירסת ספורט-קופה לזום 2 המקורי: יש לו מסך 8.2 אינץ', זווית צפיה רחבה במיוחד של 178 מעלות, סאב וופר מובנה ומעבד גרפי שמציג ביצועים טובים יותר ב-20 אחוז משל אחיו הגדול. למעט הבדלים אלו, נשענת הגירסה על אותו מפרט טכני.

המכשירים מפעילים את אנדרואיד 3.2. ככל הנראה ששני דגמי הזום 2 יהיו מהטאבלטים הראשונים שיזכו לעדכון ל-Ice Cream Sandwich, הגירסה הרביעית של אנדרואיד.

מכשיר הזום המקורי התגלה כאיטי משמעותית מהאייפד 2. יש להניח שמהנדסי מוטורולה עשו שיעורי בית הפעם ובנו טאבלט עילית אמיתי, שמציג אלטרנטיבה טובה יותר למתחרה מבית אפל ולמכשירים כמו הגלקסי טאב 10.1. הפצתו בשתי גירסאות עשויה להעיד על הבנה טובה יותר של השוק – שכן לא כל משתמשי הטאבלט מחפשים תחנת כוח שעושה הכל ומסתפקים במחשב לוח שמריץ יישומים בסיסיים כמו גלישה, משחקי ואפליקציות פנאי.

מעבר לתגובות בפורום